|
Internet hotspot på iPhone, til alm. bærbar? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juni-2023 kl. 15:05 |
||
Hej.
På min egen android telefon kan jeg nemt finde ud af at lave hotspot og Internet deling, der virker på windows bærbar. Men på min kones iphone, kan jeg ikke lige se helt det samme i indstillinger??
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Indstillnger—>Internetdeling
|
|||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, den var jeg også inde i. Men blev forvirret over at der står at det er til ting der er koblet op på iCloud (eller noget i den stil). Men det kan godt være det er den alligevel. Jeg var også lidt forvirret over ikke at kunne finde noget med personligt hotspot, ligesom på min Huawei. Men igen, det er måske bare denne Internetdeling.
|
|||
Thorvald. |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er klart min anbefaling at du læser teksten, frem for bare at skimme den.
Der står at enheder der er logget på iCloud konto selv kan logge på og enheder der ikke er skal man selv søge forbindelsen og indtaste password. Internetdeling på en iPhone er simpelt og virker - bruger det selv. Klaus
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok det er bare helt fint. Lyder til at det nok er lige så simpelt som på android - hvor det måske bare virker mere straight forward, fordi der direkte står hotspot osv.
Det er fordi den 400/400 fibernet forbindelse jeg ellers havde blev klippet her i morges i forbindelse med helhedsplan renovering herude i området. Så i løbet af dagen brugte jeg bare min egen mobils hotspot, men lige nu er jeg ved at se om jeg kan installere det nye midlertidige 1000/100 bredbånd via coax fra Yousee. Men hvis der ikke er hul igennem endnu, så kan vi jo bruge mobildata weekenden over indtil teknikeren kommer forbi tirsdag.
|
|||
Thorvald. |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
iPhone stopper med at være synlig, så man skal ind i kontrol centret og slå synlighed til
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På PC eller telefon? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||
På telefonien
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På min iPhone SE, 3. generation, er der intet punkt der hedder synlighed. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
/zemo/
|
|||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skal gøre det synligt for at min bil kommer på nettet.
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, både på min android telefon og på hendes iPhone, slukker den selv Internetdelingen, hvis den ikke har været i brug et stykke tid (10-20 minutter måske).
|
|||
Thorvald. |
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |