|
Rydde op på Google TV startskærm |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Oktober-2023 kl. 09:49 |
Jeg forsøger at rydde op på min startskærm på Chromecast med Google TV. Jeg ønsker kun at have app ikonerne. Jeg har derfor afinstalleret Disney+. Alligevel kører der tre forslag fra Disney+ på startskærmen, nemlig Grey's Anatomy, Extraordinary og Snowfall. Hvordan får jeg dem fjernet? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om du kan fjerne reklamerne fra Google TV's egen launcher, men med Flauncher bestemmer du helt selv.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan som udgangspunkt ikke fjerne "anbefalingerne". Disney+ og andre betaler Google for at fremvise dem. Men du kan overveje Google TV's såkaldte 'Apps Only Mode'. Den fjerner ikke de store reklamer øverst i Google TV-brugerfladen, men fjerner de andre indholdsrækker. Den aktiveres under Indstillinger -> Konti -> Din profil -> Tilstanden Kun apps -> Aktivér.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var, naturligvis, det allerførste jeg gjorde, men effekten var ikke nok for mig. Ved hjælp af Button Mapper og Flauncher har jeg nu omprogrammeret Home knappen til at åbne for Flaunchers, frit konfigurerbare, startside, i stedet for Googles startside. Det virker dog desværre ikke altid ved første tryk på knappen. Flemming
Redigeret af fltk - 09-Oktober-2023 kl. 10:29 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |