recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slette alt på en computer og gøre den ubrugelig.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette alt på en computer og gøre den ubrugelig.

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked Baglæns sortering
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2023 kl. 11:30
Jeg har altid fjernet HHD, og efterfølgende ødelagt - slået huller i diske med lægtehammer. De var vel nærmest slået til ukendelighed.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2023 kl. 11:11
Jeg har kasseret et par stationære PC’er gennem tiden. De er afleveret med skærm og tastatur i Genbrug, efter harddisken er fjernet. Den har fået 3 huller fra boremaskinen og er smidt i elektronikskrot.

Så du må igang med Compoundbuen, fordi alt slettet data kan genskabes af de rette folk.


Redigeret af Munch - 11-November-2023 kl. 11:12
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2023 kl. 10:49
Hej.
I forbindelse med flytning har jeg et par (bærbare) computere jeg skal have smidt ud. Hvordan sletter man bedst alt på den efter at jeg har kopieret evt. relevant data ud af den - og gør computeren i øvrigt ubrugelig. Eller i hvert fald gør det umuligt at genskabe data.

Ja ok, jeg kan selvfølgeligt tage min compoundbue og skyde 3 pile igennem den, så er der måske en chance for at den er smadret og så får jeg også lidt træning samtidigt.  LOL

Men er der andre mindre destruktive metoder?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu