|
Hukkommelseshjælp:-) |
Besvar |
Forfatter | |
Madsenberg
Ny bruger Oprettet: 11-November-2023 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-November-2023 kl. 07:59 |
Hejsa,
Jeg håber der er et medlem herinde der kan hjælpe mig med et tumpet problem: I foråret blev jeg interesseret i et sæt højttalere som Blue Cat Audio solgte. Pengene var få og der skulle sælges noget grej, så det er først nu jeg er klar til at rykke på dem. Men nu er Blue Cat lukket og slukket og jeg kan ikke huske hvad mærket hed... Det var ikke Zu Audio. Og højttaleren var en to-vejs gulvhøjttaler, der var relativt prisvenlig. Er der monstro nogen herinde der kan huske hvad det mærke kunne være eller måske sågar har købt et sæt højttalere hos Blue Cat, der ikke var fra Zu Audio og som ikke var prissat som en mindre personbil? På forhånd tak, MB
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan prøve her:
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Madsenberg
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for det. Men jeg kan ikke komme langt nok ind i den gamle hjemmeside til at se gulvhøjttalere:-)
Mvh Mads
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Verity Audio var til salg hos Blue Cat Audio, men måske ikke prisbillig. Den mindste gulvmodel Lakmé er nok omkring 80k.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Madsenberg
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg så godt en nyhedsmail på hifi4all omkring Verity. Men så vil jeg hellere have en stor sejlbåd:-)
Tak for indsatsen ellers:-) Argh, det irriterer mig at jeg ikke kan finde dem...
|
|
Madsenberg
Funktioner
Tak(0)
|
Så fandt jeg dem. Det er AudioGE:-)
Tak for hjælpen og carry on:-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |