|
Forsinket svar med emoji? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2024 kl. 16:03 |
Jeg skulle aftale noget med min søster
Jeg skrev en sms med et tidspunkt Hun svarede med en emoji thumbs up... som jeg fik to timer senere Der var det lissom for sent Jeg har iPhone, hun har Android Hvad går der galt?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4670 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mellem to iPhones sendes der iMessage over internet, det går rigtigt hurtigt. Mellem iPhone og Android sendes over mobilmasterne, der har en begrænsning i datatrafik, som internettet ikke har. Men lige frem 2 timer er sq langsomt. Køb en iPhone til din søster!
Redigeret af Munch - 21-Maj-2024 kl. 18:55 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt spørgsmål. Sæt jer ved siden af hinanden og send først to rene tekstbeskeder og derefter to beskeder med emojis. Så ved i om det har noget med telefonerne at gøre. Det kan jo være at din rene tekstbesked er kommet via gammeldags telefoni (SMS), hvorimod din søsters emoji er sendt som dataoverførsel (MMS) og en af jer har ikke haft datadækning. Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |