|
Trykket diskant |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
John Bach
Junior bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juli-2024 kl. 15:03 |
Hej der
Jeg er ved at købe et par brugte B&W 601 højtalere men den ene diskant er trykket lidt ind! Betyder det noget for lyden eller er det bare kosmetisk !
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det betyder noget for lyden og er der knæk i metalcoatingen bliver lyden aldrig den samme.
Spørgsmålet er om du kan høre det og om, hvor stor prisreduktion du får på grund af den bulede diskant. Klaus
|
|
John Bach
Junior bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er ikke knækket eller flækket , bare bulet lidt! og skal bruges som højde højtaler til dolby atmos 9.1
Redigeret af John Bach - 19-Juli-2024 kl. 15:26 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor svært kan det være? Prøv højttalerne. Dine egne ører er de bedste til at give dig svaret. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 816 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv forsigtig med en støvsuger det kan virke nogen gange.
carsten
|
|
John Bach
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver meget svært, da de er det sidste af et hi-fi set up der står hos sælger! Jeg ville helst høre nogen svar fra nogen med erfaring, med trykkede diskanter! men ellers tak for det glimrende svar!
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skal der være sat børste på mundstykket, ellers er det ikke kun domen der trækkes ud. Anbefalingen fra producenten af Dynaudio, og her gælder tricket alle mærker, sug den ud ved mundkraft. Dæk diskanten med kyssetøjet, og sug det bedste du har lært. Der findes videoer af hele processen.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
John Bach
Funktioner
Tak(0)
|
Je Tex
Så bliver det, det første blowjob, jeg har givet ! men det er da forsøget værd!
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Metal-dome = kommer ikke til at ske...
|
|
John Bach
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg dropper købet den var fuldstændig krøllet
tak for svarene !
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set video af suget, og det virker. Men ellers børstemundstykke på støvsuger, og helst også nedsat sugeevne.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
Metal diskanter fra B&W er super lette at rette ud. Skil den ad og så en blyant med viskelæder ende. Tryk bagfra med viskelæder og den retter sig. Og det kan ikke høres
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |