recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telmore RCS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telmore RCS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Telmore RCS
    Sendt: 24-August-2024 kl. 16:00
Jeg håber ikke det er off-topic. 

Jeg kører iOS 18 beta, og har Telmore som udbyder. 
RCS virker ikke, og Telmore svarer de ikke understøtter RCS og ikke har planer om det. 

Jeg håber nogle brugere herinde vil kontakte Telmore og rykke for implementering af RCS 🙏🏻
Jo flere der er interesseret, jo større chance for de gør noget.
Til top
jacobn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-April-2015
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2024 kl. 18:30
Telmore har understøttet RCS på Android iænge, så mon ikke det samme sker på iOS snart. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2024 kl. 07:37
Oprindeligt skrevet af BorreBoy BorreBoy skrev:

RCS virker ikke, og Telmore svarer de ikke understøtter RCS 

Hej.

Jeg troede at RCS kun var for Android. Men her er et link fra June 27, 2024.
Citat: 'Right now, it’s only available as part of the second iOS 18 beta, ahead of a full rollout later this fall, but for the brave beta testers, it’s really, truly here.'

Forventer du virkelig, at Telmore understøtter funktioner i en iOS beta?

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 26-August-2024 kl. 07:40
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-November-2020
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2024 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af BorreBoy BorreBoy skrev:

RCS virker ikke, og Telmore svarer de ikke understøtter RCS 

Telmore har understøttet RCS siden august 2020, så det kan man da bestemt forvente, hvis ellers ens egen telefon også kan håndtere RCS.
Så det er noget vrøvl, du har fået oplyst.

De fleste Android-telefoner har kunnet det i flere år og det ser ud til at iPhones kommer til at kunne det fra den næste iOS-version der frigives.

Jeg har brugt RCS siden 2020 hos Telmore - har dog opsagt abo for et halvt år siden.

Du må have lidt tålmodighed endnu.
Til top
jacobn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-April-2015
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2024 kl. 20:34
Teleselskaberne er ikke helt klar endnu skriver Meremobil 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu