recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KEF R500 Højttalere i Hvid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KEF R500 Højttalere i Hvid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: KEF R500 Højttalere i Hvid
    Sendt: 29-August-2024 kl. 09:13
KEF R500 Højttalere i Hvid – Fantastisk Lyd og Elegant Design

Er du på udkig efter højttalere, der kombinerer førsteklasses lydkvalitet med stilfuldt design? Jeg sælger et par **KEF R500 gulvhøjttalere i hvid som er i god stand og leverer en fantastisk lydoplevelse.

**Specifikationer:**
- **Farve:** Hvid (smuk og moderne finish, der passer perfekt ind i ethvert interiør)
- **Design:** Slankt og kompakt gulvstående design, der optager minimal plads uden at gå på kompromis med ydeevnen
- **Lyd:** Exceptionel klarhed og detaljerigdom takket være KEF's Uni-Q driver array, som sikrer en bred og præcis lydgengivelse
- **Frekvensgang:** 46Hz - 28kHz
- **Effekt:** Anbefalet forstærker effekt 25-150 watt
- **Tilstand:** Brugt, men i god stand


**Højdepunkter:**
- Egnet til både musik og film, med imponerende dyb bas og krystalklar diskant
- Perfekt til både store og små rum
- Elegant hvid finish, der giver et moderne og sofistikeret udseende

**Inkluderet:**
- Originale højttalere med frontgrill

**Bemærk:** Disse højttalere har altid været brugt i et røgfrit hjem.

Hvis du er interesseret, eller har spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte mig. Disse højttalere er en fantastisk tilføjelse til ethvert lydsystem, og de vil med garanti imponere enhver lydentusiast.


Skal afhentes i svenstrup


pris 4900kr

Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu