|
iPhone: Slå Bluetooth fra i Kontrolcenter? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6231 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: i går kl. 17:45 |
Når man gør det bliver der ikke slukket helt for Bluetooth
Så skal man ind i indstillingerne Hvordan kan det nu være?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er lidt nysgerrig
Hvad bliver ikke slukket? Hos mig lukkes alle Bluetooth forbindelser
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6231 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at slå det fra i Kontrolpanel
Gå så til Bluetooth under Indstillinger Bluetooth er stadig slået til (uden tilsluttede enheder) Det er ikke en stor ting, jeg undrer mig bare
|
|
Mikael Simpson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19513 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1416 |
Funktioner
Tak(0)
|
I Guder...!
|
|
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ifølge KlausDMs indlæg, Hvis Bluetooth er slået fra, kan du ikke forbinde din iOS- eller iPadOS-enhed til dit Bluetooth-tilbehør før:
Redigeret af trikker - 9 timer 15 minutter siden kl. 10:46 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du slår Bluetooth fra i kontrolcenter, bliver det automatisk slået til igen kl. 5 om morgenen.
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, så er det nok bare mig der synes det er lidt underligt
Folk har min officielle tilladelse til at glemme det |
|
Mikael Simpson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19513 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det gør præcist som forventet…..
Klaus
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Til info er det ikke bare mig, der bare er for underlig
|
|
Mikael Simpson |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Er det så svært at læse brugsanvisningen?
Klaus
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4732 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hver gang tlf og ipad oplades kommer der nye funktioner. Efterhånden kommer de bare fordi der skal være noget nyt at skrive om. Ingen siger at det er praktisk anvendeligt, eller det kan fravælges
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |