|
Router til fiber 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 8 timer 39 minutter siden kl. 09:41 |
Hej, jeg har også et spørgsmål om en router til mit fiber (i sommerhus). Jeg har opsagt min aftale hos Norlys til fordel for en tilsvarende billigere hos Altibox, hvor jeg selv skal stå for en router. Jeg skal returnere routeren, en Icotera i4850, til Norlys alternativt beholde den mod et gebyr på kr 795,-. Vil jeg kunne beholde routeren og genanvende den uden ændringer med den nye Altibox fiberforbindelse, eller er den låst til Norlys? Jeg har pt. ikke mulighed for at se om jeg kan logge ind på routeren, da jeg ikke kommer i sommerhuset i den nærmeste fremtid. På forhånd tak for svar.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. 795,-. for en brugt router lyder meget dyrt. Hviket abbonement hat du bestilt hos altibox? Citat: ' til dig, som hverken har behov for wi-fi-udstyr eller en masse support.' Er det kun en wi-fi router, at du søger? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 7 timer 45 minutter siden kl. 10:35 |
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Hej Carsten, tak for svar. Selve fiberboksen bliver siddende, så ja det er kun Wi-Fi router. De 795,- betyder ikke så meget, da det vil koste mig ca. det samme at køre til sommerhuset og afmontere Norlys routeren. Det er Altibox light internet fiber til 269,- pr md.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10489 |
Det nemmeste vil da være at spørge Altibox og Norlys. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |