Har for nyligt fået et mediecenter. Et af de problemer der er, er at når man i et stykke tid har set en bestemt kanal, så virker mce remoten ikke. Man kan forsøge at skifte kanal, forsøge med den grønne knap, stoppe, sætte på pause og alt muligt men den bliver bare på kanalen. Så forsøgte jeg at sætte en mus til et ledigt usb stik men med den kunne man heller ingenting. Så mener jeg at have læst et sted at man i "device manager" kan vælge forskellige indstillinger for diverse udstyr men går udfra at device manager er det samme som enhedshåndtering og der har jeg ikke særlig mange valg udover næsten at opdaterer driveren. Mente jo det måske havde noget med strøm til de forskellige enheder der er sat til maskinen. Dog kan man med remoten sætte den i standby men når man så vil have den op at kører igen, så starter den godt nok op med harddiske og alt muligt men der er ikke noget billede. Da man jo kan det kan man jo næsten også udelukke at der mangler strøm til enhederne. Håber der er nogen der har et forslag til hvad det kunne være.
Mikey