recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billed probls. Pioneer 427XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilled probls. Pioneer 427XD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FeTA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Emne: Billed probls. Pioneer 427XD
    Sendt: 27-November-2006 kl. 18:04
Hej med jer

Jeg syntes der er begyndt at blive probls. (eller jeg er først begyndt at bide mærke i det nu efter 6 uger) med billedkvaliteten på mit Pio. jeg syntes mange skrå linier bliver meget takkede, det uanset om det er DVD eller anolog/digital signal.

I går aftes så jeg  Ørnen på DR1 og der syntes jeg den var helt gal med alle ikke 100% lige linier der var meget takkede.

Jeg syntes jeg har prøvet alle indstillinger, men intet har hjulpet, så jeg vil lige høre om andres erfaringer mht. billedkvaliteten på skrå/buede linier.

Nu ikke noget med hvorfor købte du ikke en Panasonic, det kan jeg jo ligesom ikke rigtig bruge til noget nu

Hilsen FeTA
Til top
FeTA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2006
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2006 kl. 11:07
Hej igen
Slet ingen af de mange der har købt dette TV der lige vil give deres besyv med.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2006 kl. 11:39

Hej!

Jeg købte en 507xd,og bliver bare mere og mere glad for at se tv på den.'Så...NEJ,jeg kan slet ikke genkende dine problemer.Tror du ikke at du skal ringe til T.C,og bede dem om at få det fikset?Det tror jeg at jeg ville gøre-det skal jo ikke være sådan som du beskriver.Hvis det skulle det,så havde det jo været sådan fra start.

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2006
Point: 637
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2006 kl. 12:24
jeg har selv et 427xa og kan heller ikke genkende det problem - er MEGET glad for mit tv så det må være en fejl på dit tv......skynd dig at få det rettet så du bliver glad for det igen!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu