|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChriZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 29-November-2006 kl. 17:57 |
For længe siden så jeg her på recordere en gut der havde lavet sit eget LCD/Plasma vægbeslag af en lang stålplade (tror jeg) og så lavet nogle hakker ned som skruerne kunne hænge på... jeg erindrer at det var i fælleskøbs-tråden omkr. Toshiba WL66Z, men jeg kan ikke finde det mere...
Det fede ved det beslag var at det var helt tæt på væggen, jeg erindrer et billede på en rød murstensvæg(?!) Er der nogen der kan huske dette? Hvor dælen finder jeg ud af hvordan det var lavet, synes jeg har søgt overalt! /Christian |
|
![]() |
|
hekke ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() |
Hej ChriZ Jeg tror det er det her du søger |
|
![]() |
|
ChriZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Ja, det var præcist dét! Tak for hjælpen... jeg havde vist ikke søgt grundigt nok... /Christian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |