recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal man købe...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad skal man købe...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Carll Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal man købe...
    Sendt: 13-December-2006 kl. 18:05

Hej alle

Da jeg er temmeligt "grøn" vedr navigation, har jeg lige et spørgsmål til jer.

Hvad ville i vælge af disse, der åbenbart begge har Europa kort.

Mio C710 til 2899,-

http://www.xave.dk/index.php/product_detail/product_id=370

eller Pioneer Avic-S1 til 2999,-

http://www.hifilageret.dk/product.asp?product=503&sub=5& amp;page=1

Erfaringer, samt fordele ulemper ved disse 2 ????

På forhånd tak for hurtigt svar.

Mvh Carl

 

 

Til top
larsstampe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2006 kl. 07:00

Hej Carl

Hvis valget stop mellem dem du nævner ville jeg klart vælge mio. Grundet at det er meget nemmere at finde brugererfaringer om denne , se bare dette forum og andre.

Jeg kigger selv på mio c710 men også den nye HP iPAQ rx5940 . hvor man får en pda med i prisen med windows mobile osv.

se evt.

http://64.233.183.104/search?q=cache:ZTXV6TiqW88J:www.pcworl d.dk/art/8072%3Fa%3Dcategory%26i%3D201+iPAQ+rx5940+test& hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=1&lr=lang_da

http://www.ebazillions.com/i-B000JET9EA.html

mvh lars

 

Mvh
Lars
Til top
Tyros Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 18:36

ja hvad skal man købe????

Skal til tyskland på skiferie - forhåbentlig

og har tænkt på at købe navi - er en mio til de 3 k rigtig god eller får man noget ekstra hvis man vælger alm. eller bredskærm garmin til ca 4/5K???

Den skal nok ikke bruge så tit- og den lille størrelse ikke en fordel?

Kan landkortet bare opdateres via internet som min kammerat påstår uden det koster penge?? 

Larsen
PHIlIPS 3731d styrer for vildt
PANA 65 recoder
Til top
dunlop Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Tyros Tyros skrev:

Skal til tyskland på skiferie - forhåbentlig

Jeg tror du skal finde en gletcher hvis du skal have sne i øjeblikket og dem er der ikke så mange af i Tyskland   Vejrudsigten for Østrig siger, at der i morgen tirsdag bliver +10 grader i 1800 m.

Jeg købte for nogle måneder siden en Garmin 350. Fikst apparat, som man kan kan have i lommen hvis man går rundt i en storby. Fuld Europakort. Nem betjening og meget hurtig til at "finde en ny rute" hvis man drejer forkert. Jeg læste mange anmeldelser før jeg købte og jeg fandt ud af, at der ER forskel på fabrikaterne - selv de store Japanske mærker fik dårlige anmeldelser. Enten dårlige betjeningsfunktioner og/eller meget langsom software.

Hele familien er tilfreds med vores Garmin, - min meget utekniske kone er blevet afhængig af den og min teknik-nørdede søn er helt vild med den  - så jeg kan kun sige, at den dækker alles behov.

Jeg tror ikke på den med at opdatere gratis fra nettet. Der findes cracket software (kort), men man skal alligevel have en kode der er tilknyttet hardwaren for at få det til at virke.

Så vidt jeg husker tager Garmin 75 $ for et opdateret Europakort og det synes jeg er OK. Det skal jo ikke opdateres hvert år.

MVH dunlop

Til top
Tyros Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 19:29

tak for tippet dunlop

Garmin vil kigge lidt nærmere på bestemt -er ikke erfaren i GPS så...

og skiferien i berechsgarden er heldigvis først uge 8 så familien på 4 krydser fingre for sne og sne ..og ikke varmes i så fald vil gps blive testet i Salzburg ganske grundig tror jeg bestemt....hvis der er noget at se.....

 

Larsen
PHIlIPS 3731d styrer for vildt
PANA 65 recoder
Til top
Mulleboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2005
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 22:55

Hey,

hvis nogen mangler en original VW MFD 2 navigation, DVD baseret, incl. Europakortet, siger i bare til. Jeg har et brugt til salg - dog ikke med aluknapper som vist..........

Passer bla. til Passat, Golf, Touran.........

/morten

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu