Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Ulrikwich
Guld medlem
Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
|
Emne: Wii +1 måned Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:57 |
Nu har Wii så efterhånden været på markedet godt en måneds tid. Jeg fik min ved udgivelse og var meget imponeret over hvor godt det fungerede. Men med det sagt, så synes jeg sgu den har mistet lidt af værdien efter at have haft den i den tid som jeg nu har. Jeg spiller stort set ikke på den, men næsten kun på min XBOX.
Er det kun mig som har det sådan med Wii...
Jeg overvejer meget kraftigt allerede at sælge den for ellers er det bare en konsol som kan stå og samle støv...
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Quarker
Bruger
Oprettet: 08-November-2005
Point: 220
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 22:42 |
Jeg har ikke selv en Wii, men har prøver den en del. Jeg synes at når det første "buzz" har lagt sig er der ikke meget at komme efter mere.
Jeg skal helt sikkert ikke have en og vil hellere vente til PS3.
|
vipmlo
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 830
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 22:54 |
tja - alt nyt er spændende - det samme vil ske med PS3.
Hos os er Wii'en stadig sjov at lege med. Og der skal da endnu flere spil ind på den!
|
|
MikeOne
Guld medlem
Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
|
Sendt: 16-Januar-2007 kl. 19:42 |
Har heller ikke Wii endnu, men den er sjov at spille med (har spillet 10-15 gange). Det jeg også kan lide ved den, er det er en super maskine når man har gæster. Der er mange sjove timer gemt i den.
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 16-Januar-2007 kl. 20:39 |
Det er vist bare dig... selvfølgelig har den første rus lagt sig, men vi spiller
stadig på den og når der kommer nye spil ind af døren så er der jo fornyet
spilleglæde.
Wii Sports er stadig en kassesucces her i huset.
|
Spunk
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 485
|
Sendt: 30-Marts-2007 kl. 17:30 |
Er der andre der har oplevet at nyhedsværdien ved Wii'en forsvinder hurtigt.. Eller er det bare et spørgsmål om at vente på de rigtige spil..
Jeg har prøvet Wii 5-6 gange og syntes det er kanon sjovt og en rigtig social oplevelse. jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig en, men er i tvivl om det holder i længden...
Jeg har i forvejen en Xbox 1, og den samler sq en del støv, da det meste af mit gaming behov bliver dækket på min PC. De jeg umiddelbart godt kan lide ved Wii er at spillene er MEGET anderledes end alm PC og Xbox
|
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 30-Marts-2007 kl. 20:42 |
Jeg kan kun tilslutte mig det med Wii'en - min Wii og bekendtes blev hurtigt kedelig og min PS3 har givet mig mere "sjov" for pengene. Specielt når man er alene hjemme er et slag Motorstorm meget sjovt. Jeg føler mig faktisk meget dum ved at være alene hjemme og stå og skabe mig med Wii.
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 31-Marts-2007 kl. 15:19 |
Mike S. skrev:
Jeg kan kun tilslutte mig det med Wii'en - min Wii og bekendtes blev hurtigt kedelig og min PS3 har givet mig mere "sjov" for pengene. Specielt når man er alene hjemme er et slag Motorstorm meget sjovt. Jeg føler mig faktisk meget dum ved at være alene hjemme og stå og skabe mig med Wii.
|
Det passer jo ikke Mike S - du nyder t stå og skabe dig foran dit tv - genboen nyder det sikkert også :)
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 01-April-2007 kl. 01:07 |
he he - jeg havde den jo ganske kort til låns. Men jeg er lidt skuffet over der endnu ikke er dukket Nøgen Wii you tube clips op.
|
Bolt
Bruger
Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 99
|
Sendt: 02-April-2007 kl. 20:51 |
Jeg hjælper jer gerne af med en af de fordømte Wii-maskiner for en tusse
|
Chessr
Bruger
Oprettet: 27-Maj-2007
Point: 124
|
Sendt: 27-Maj-2007 kl. 12:58 |
jeg har det præcist omvent. efter jeg fik Wii har min xbox 360 samlet støv. den kan slet ikke underholde på samme niveau som Wii kan. hvorfor er det at i synes Wii bliver kedeligt men ikke xbox 360 og PS3 ? en konsol er da en konsol, at man skal spille på en anden måde gør det da ikke at det bliver kedeligt.
jeg er næsten klar til at sælge min xbox da jeg kun har solgt spil den sidste tid for at købe Wii spil.
Redigeret af Chessr - 27-Maj-2007 kl. 12:59
|