recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV: Ny model fra Panasonic?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV: Ny model fra Panasonic?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lupo8 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Emne: TV: Ny model fra Panasonic?
    Sendt: 08-Oktober-2004 kl. 17:12
Hej

Jeg har længe overvejet at købe et Panasonic TX-32PD30, men ser nu at der er
kommet en model der hedder TX-32PD50D - er der nogen der kan sige mig om det
er en "version 2" af 32PD30'eren? Er PD50 bedre end PD30 eller er det blot
designet der er ændret en anelse?
Så hvad er det bedste køb - PD30 eller PD50?

På forhånd tak!
Til top
Dan1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2004 kl. 18:44

Hej Lupo8

Det er en ny version af PD30. Da jeg købte min TX-32PD30, sagde en af de forhandlere jeg var i kontakt med at de ventede med at købe flere til den nye model (PD50) var på gaden.

Har lige været inde og kigge på panasonics side, og det lader til at der er kommet et nyt billedrør i. Nu hedder det Quintrix SR2. Man må næsten gå ud fra at det er en forbedring, men præcist hvad totallet gør skal jeg ikke kunne sige. Quintrix SR er i forvejen et ret suverænt billedrør.

Bortset fra røret, ser specs umiddelbart nøjagtig ens ud. I øvrigt er PD30 hos flere forhandlere udgået og erstattet med PD50. Prisen på PD50 er præcis den samme som jeg købte mit PD30 til i sommers.

Til top
Lupo8 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2004 kl. 20:42

Hej Dan

Mange tak for dit svar!

Vil det sige at de to modeller har de samme egenskaber og funktioner, men at PD50 blot er lavet af en lidt nyere teknologi og måske giver lidt bedre billedkvalitet end PD30 og at de der ud over er fuldkommen ens?

Mvh

Lupo8

Til top
Dan1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2004 kl. 22:03

Hej Lupo8,

Jeg har ikke undersøgt fjernsynet i detaljer, men jeg ville da lige se om det var en model jeg skulle have ventet på.

Du kan tjekke specs på www.panasonic.de.

For mig at se virker de ens.

Selv billedrøret er muligvis det samme. Der er nogle der mener at Panasonic blot har ændret navnet på det billedrør, der sidder i PD30, for at det ikke forveksles med deres Quintrix SR uden Aquity teknologi, som de bruger i nogle af deres andre modeller.

Til top
Lupo8 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2004 kl. 22:22

Tak for det :)

Det er jo nok ikke sandsyneligt, at en nyere model (50'eren) er dårligere end den gamle (30'eren) - så er spørgsmålet jo bare om det er bedre end det gamle og i givet fald hvor meget og på hvilke områder....jeg tror jeg vælger 50'eren, hvis jeg kan finde det til en god pris.

Tak for dine indlæg her!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu