|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 19-Februar-2007 kl. 15:08 |
Jeg søger et backup program til mit Outlook Express som kan gem alle de mails jeg har, findes der et program til det, det er fordi min pc skal formateres.....
![]() |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Det behøver du ikke nødvendigvis et backup program til, da du blot skal gemme de filer, hvori outlook opbevarer dine e-mails. Du finder disse ved at kigge under indstillinger (præcis hvor, kan jeg ikke sige, da jeg selv benytter Outlook 2003). |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Du skal gå ind i Funktioner-->Indstillinger...-->Faneblad "Vedligeholdelse" Klik på Lagringsmappe... Kopiere den sti der står i dialogboksen og smid den ned i kør... Du kan nu kopiere de filer (.dbx) i den mappe til whatever backup medie. Importering sker via Filer--> importere--> Meddelser.. "Vælg Outlook express 6 som program". Vælg radio knap "Importere post fra en OE6-lagringsmappe" Gennemse til din backup mappe. Husk at tage backup af din kontaktpersoner og evt mailbox indstillinger, så er det hele op at køre på ingen tid. V.H. Psudo |
|
![]() |
|
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hej Psudo Tak for det, det prøver jeg..... |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
STP36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2004 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Ellers er der http://www.backsettings.com/backup-mail.html. Ufattelig nemt at bruge. |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
demo versionen tilbyder kun: Restores Outlook Express mail folders and preferences partially! /Psudo |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du kan også overføre dine mails til en Backup HDD ved at bruge "Drag & Drop", og føre dem tilbage til E-Mail programmet bagefter. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Du kan osse gemme hver enkelt mail under Filer - gem som; så får du osse ryddet op. Husk osse sendt bakken. De skal/kan gemmes som *.eml filer. De kan åbnes igen med outlook. Bruger det selv til eks. netindkøb. Det nemmeste er nok at gøre som Radiomanden skriver. mvh Redigeret af Hapsdog - 19-Februar-2007 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() |
Der findes et decideret backup program til Outlook Express og det virker fint!!! Se: http://www.outlook-express-backup.com/ eller: Søgning. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |