recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 42PV60 kanalnr hænger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket42PV60 kanalnr hænger

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Emne: 42PV60 kanalnr hænger
    Sendt: 21-Februar-2007 kl. 08:46

Hejsa

Jeg har fået det problem at når jeg skifter kanal på min Panasonic 42PV60 bliver det nye kanalnummer stående. Det gælder uanset om det er på tallene eller av-udgangene jeg skifter.

Den sorte ramme omkring tal/avnr forsvinder som normalt men de hvide tal/bogstaver hænger i ca. 1 minut.

Kan I hjælpe med at finde ud af, hvordan man får det til at fungere som normalt hvor kanalnummer/av-udgang forsvinder efter få sekunder?

Til top
Dan the Man Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 09:03

Hjælper det ikke at trykke på det lille "i" til højre for "0"-tasten på fjernbetjeningen?

Oprindeligt skrevet af Pioneer540 Pioneer540 skrev:

Hejsa

Jeg har fået det problem at når jeg skifter kanal på min Panasonic 42PV60 bliver det nye kanalnummer stående. Det gælder uanset om det er på tallene eller av-udgangene jeg skifter.

Den sorte ramme omkring tal/avnr forsvinder som normalt men de hvide tal/bogstaver hænger i ca. 1 minut.

Kan I hjælpe med at finde ud af, hvordan man får det til at fungere som normalt hvor kanalnummer/av-udgang forsvinder efter få sekunder?



Redigeret af Dan the Man - 21-Februar-2007 kl. 09:04
_____________________________
Sony KD-65X8505C
Sony STR-DN1080
KEF KHT 3005.2
Playstation 5
Apple TV 4
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 09:19
[QUOTE=Dan the Man]

Hjælper det ikke at trykke på det lille "i" til højre for "0"-tasten på fjernbetjeningen?

Hej Dan

Det vil jeg da lige prøve i aften og melde tilbage.

Jeg har talt med Panasonic kundesupport og de mener godt nok ikke at det er noget den burde gøre men jeg melder lige tilbage i morgen.

Update: Kundesupporten kom efterfølgende tilbage med den samme løsning, noget tyder på at jeg har fumlet med knappen????? Jeg må hjem og prøve.

Tak for svaret



Redigeret af Pioneer540 - 21-Februar-2007 kl. 09:35
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2007 kl. 08:32
[QUOTE=Dan the Man]

Hjælper det ikke at trykke på det lille "i" til højre for "0"-tasten på fjernbetjeningen?

Hej Dan

Jo, det hjalp. Alt er fint igen.

Tak for hjælpen

mvh

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu