|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oletho ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 02-Marts-2007 kl. 10:22 |
Jeg kunne uden problemer køre DVI->HDMI->HDMI gennem min Denon forstærker med Force HD modtageren, men med den nye Sagem får jeg kun billede frem ved direkte tilslutning til fjernsynet. Der er tidligere meldinger på nettet om problemer med visse implementationer af HDCP, specielt på DVB boxe, men disse børnesygdomme burde da være overstået? Ole Thomsen
|
|
Samsung UE65JS9505
Denon AVR-X2600H Apple TV 4 Samsung BD-D7500 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hos TDC Kabel TV, der ligeledes bruger Sagem 81, er HDCP problemet "overstået" på den måde at HDCP for tiden er disablet...
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
oletho ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Interessant, tak! Er det noget jeg selv kan slå fra? Har du evt. et link til info jeg kan slå C+ oveni hovedet med? Ole Thomsen |
|
Samsung UE65JS9505
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fandt selv http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42696&P N=1 og har sendt en klage samt opfordring til Canal Digital om at gøre som TDC. Ole Thomsen |
|
Samsung UE65JS9505
|
![]() |
|
![]() |
Ifølge http://groups.google.com/group/dk.teknik.satellit/browse_thr ead/thread/bc4adbff77dda717/e64d6bd1fe5967ed?lnk=st&q=hd mi+ole+thomsen&rnum=1#e64d6bd1fe5967ed er HDCP slet ikke aktiveret på CDs modtagere. Så nu er jeg lidt på bar bund igen hvis det er korrekt. Ole Thomsen
|
|
Samsung UE65JS9505
|
![]() |
|
![]() |
Det viser sig at være en fejl40. Da jeg kørte DVI->HDMI tidligere, var det selvfølgelig nødvendigt at konfigurere en anden lydkilde til HDMI-indgangen i receiveren. Det stod den stadig til, med det resultat at billedet slet ikke blev sendt til HDMI output. Undskyld forstyrrelsen Ole Thomsen
|
|
Samsung UE65JS9505
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Hvis du slev går ind i Sagem boksen og tilslutter HDCP igen, vil du få billede på. Problemet er når boksen ikke bruger HDCP, vil du ikke kunne få signal medmindre du firbinder direkte, signalet kan ikke gå igennem en receiver eller HDMI spiltter. Det samme er problemet med Canal Digital, først når HDCP er tilsluttet vil man kunne køre igennem receivere, forstærkere og HDMI splittere men ikke før. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |