recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Plasma/LCD til ca. 20K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste Plasma/LCD til ca. 20K

 Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
Forfatter
Besked
JH4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Oprindeligt skrevet af JH4200 JH4200 skrev:

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Pioneer laver klart de bedste skærme til 20k, ja ja panasonic er god til
prisen, men det som next generation skriver genkender jeg slet ikke.

Panasonic er mere et discount mærke som kun er med i konkurrencen pga.
den lave pris.

Designet på px600 er også hæsligt, men det er jo smag og behag.

Jeg ville klart vælge pio. Hvis man vil have det bedste plasma.

Jeg har haft panasonic PV600 og nu pio427xa - Pio har et klart bedre billed end PV600 modellen - den har også klart bedre indstillingsmuligheder. En anden vigtig detalje er det er super nemt at zappe mlm sine favoritkanaler....

Hvad designet angår - ja, det ved alle herinde - næsten



Jeg tror ikke et hak på det du siger.

Panaen har flere forskellige bruger menuer hvor du kan samle dine favoritkanaler  som du vil , så det kan ikke være en pana du har haft





Jeg kan da godt vise en kvittering på mit tidligere PV600.... Pio har klart flere indstillingsmuligheder en PV600...Beklager!

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af JH4200 JH4200 skrev:

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Oprindeligt skrevet af JH4200 JH4200 skrev:

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Pioneer laver klart de bedste skærme til 20k, ja ja panasonic er god til
prisen, men det som next generation skriver genkender jeg slet ikke.

Panasonic er mere et discount mærke som kun er med i konkurrencen pga.
den lave pris.

Designet på px600 er også hæsligt, men det er jo smag og behag.

Jeg ville klart vælge pio. Hvis man vil have det bedste plasma.

Jeg har haft panasonic PV600 og nu pio427xa - Pio har et klart bedre billed end PV600 modellen - den har også klart bedre indstillingsmuligheder. En anden vigtig detalje er det er super nemt at zappe mlm sine favoritkanaler....

Hvad designet angår - ja, det ved alle herinde - næsten



Jeg tror ikke et hak på det du siger.

Panaen har flere forskellige bruger menuer hvor du kan samle dine favoritkanaler  som du vil , så det kan ikke være en pana du har haft





Jeg kan da godt vise en kvittering på mit tidligere PV600.... Pio har klart flere indstillingsmuligheder en PV600...Beklager!



Ved godt pio har flere indstillingsmuligheder - men det afhjælper ikke de punkter på listen.

Og mange indstilingsmuligheder forplumerer og besværliggør indstillingen af ens TV efter min opfattelse - der foretrækker jeg panaens enkle indstilling og betjening

Og jeg tror stadig ikke et klap på dig når du ikke engang har opdaget flerbruger menuerne i panaen.







Redigeret af nextgeneration - 12-Marts-2007 kl. 20:15
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:14

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Det hele kan besvares med:

Det er vidst det man kalder at snakke uden om. Du svarer ikke på et eneste af de spørgsmål jeg stiller?!

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

For at følge med i produktudviklingen og det at man skal præsentere nye modeller hvert år kræver KASSEN. Pioneer har ikke kassen, det resulterer eksempelvis i pios 2006 modeller der er low-cost, ringe produktkvalitet og uden ny teknologi.

Du har bestemt ret i at det koster mange penge at udvikle, men siger at Pioneer ingen penge har. Er dette nu igen en af dine påstande, uden et reelt indhold? Coca Cola har aldrig haft et overskud i Danmark, så de har nok heller ingen penge.

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

... og hvilket panel er det så der sidder i B&O 50" plasma???

Panasonics 9G panel.

Kan det siges tydeligere.

Du har da helt ret i at B&O benytter Panasonic paneler, men hvad har det af betydningen for kvaliten af Panasonic kontra Pioneer?



Redigeret af Sandal - 12-Marts-2007 kl. 20:16
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Det hele kan besvares med:

Det er vidst det man kalder at snakke uden om. Du svarer ikke på et eneste af de spørgsmål jeg stiller?!

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

For at følge med i produktudviklingen og det at man skal præsentere nye modeller hvert år kræver KASSEN. Pioneer har ikke kassen, det resulterer eksempelvis i pios 2006 modeller der er low-cost, ringe produktkvalitet og uden ny teknologi.


Du har bestemt ret i at det koster mange penge at udvikle, men siger at Pioneer ingen penge har. Er dette nu igen en af dine påstande, uden et reelt indhold? Coca Cola har aldrig haft et overskud i Danmark, så de har nok heller ingen penge.

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

... og hvilket panel er det så der sidder i B&O 50" plasma???

Panasonics 9G panel.

Kan det siges tydeligere.

Du har da helt ret i at B&O benytter Panasonic paneler, men hvad har det af betydningen for kvaliten af Panasonic kontra Pioneer?



.... at jeg tror mere på at B&O forstår at vælge det rigtige panel end sandal 


Coca Cola har aldrig haft et overskud i Danmark, så de har nok heller ingen penge.


Har du hørt om "skattetænkning"  og "datterselskaber"  ?







Redigeret af nextgeneration - 12-Marts-2007 kl. 20:25
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:28

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

.... at jeg tror mere på at B&O forstår at vælge det rigtige panel end sandal 

Du vil bare ikke svare på mine spørgsmål eller hvad? Så må jeg vel gå ud fra, at du ingen dokumentation har for dine spørgsmål og disse påstande, således eksistere i dit hoved.

B&O har valgt Panasonic som leverandør, men dette siger INTET om kvaliteten på Panasonic kontra Pioneer. B&O har gjort sine overvejelser omkring Panasonic som leverandør, men hvis jeg ikke tager helt fejl, så lægger de vægt må MANGE andre ting, end lige kvaliteten på produktet, f.eks. levering, omkostninger, osv.

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Har du hørt om "skattetænkning"  og "datterselskaber"?

Du var alligevel skarp nok til at fange pointen

Du svare igen ikke på, hvorfra du har informationen om at Pioneer ingen penge har, men det kunne evt. også tænkes at Pioneer også benytter sig af "skattetænkning" og "datterselskaber".



Redigeret af Sandal - 12-Marts-2007 kl. 20:34
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

.... at jeg tror mere på at B&O forstår at vælge det rigtige panel end sandal 

Du vil bare ikke svare på mine spørgsmål eller hvad? Så må jeg vel gå ud fra, at du ingen dokumentation har for dine spørgsmål og disse påstande, således eksistere i dit hoved.

B&O har valgt Panasonic som leverandør, men dette siger INTET om kvaliteten på Panasonic kontra Pioneer. B&O har gjort sine overvejelser omkring Panasonic som leverandør, men hvis jeg ikke tager helt fejl, så lægger de vægt må MANGE andre ting, end lige kvaliteten på produktet, f.eks. levering, omkostninger, osv.

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Har du hørt om "skattetænkning"  og "datterselskaber"?

Du var alligevel skarp nok til at fange pointen

Du svare igen ikke på, hvorfra du har informationen om at Pioneer ingen penge har, men det kunne evt. også tænkes at Pioneer også benytter sig af "skattetænkning" og "datterselskaber".



Du kan jo gå ind på de sidste regnskaber fra Pioneer.

Nu er det overskud man kanalisere , og fra datterselskaber til moder/holding selskaber ..

... og så sørger man for at ramme tæt på NUL og ikke minus en milliard 









Redigeret af nextgeneration - 12-Marts-2007 kl. 20:41
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:48

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Du kan jo gå ind på de sidste regnskaber fra Pioneer.

Nu er det overskud man kanalisere , og fra datterselskaber til moder/holding selskaber ..

... og så sørger man for at ramme tæt på NUL og ikke minus en milliard.

Hvilket regnskab? Jeg kan kontakte Erhvervs- og Selskabsstyrelsen og få tilsendt Pioneer Danmarks regnskab, men hvad så med Pioneer USA, UK, France, osv.? De har evt. et selskab i et lille Afrikansk land, hvor alt overskud kanalisers hen, uden at vi ved noget som helst af det. Jeg har ingen holdepunkter for dette, men det er meget svært at bevise det modsatte.

Selvfølgelig er det overskud man kanalisere ud og det er vel også det Pioneer benytter sig af, hvis de har et så stort underskud som du påstår de har...

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
aprinc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:52
Du er langt langt fra emnen, hvorfor åbner I ikke ny emne Pioneer vs Panasonic så I kan chatte all day long (og nat også )
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 20:54

Oprindeligt skrevet af aprinc aprinc skrev:

Du er langt langt fra emnen, hvorfor åbner I ikke ny emne Pioneer vs Panasonic så I kan chatte all day long (og nat også)

Jeg undskylder mange gange, men bliver sgu nød til at få nextgeneration til at fatte, at han lever i en verden af påstande han selv har opfundet.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 21:09
Drop det Sandal, Nextgen har set lyset, vi andre er både døve, blinde og dumme, fordi vi ikke missonere for Pana og endnu værre har købt et.
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 21:16

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Drop det Sandal, Nextgen har set lyset, vi andre er både døve, blinde og dumme, fordi vi ikke missonere for Pana og endnu værre har købt et.

Kan kun give dig ret og jeg ville også helst være diskussionen foruden, men nu har jeg efterhånden fuldt et utal af tråde, hvor nextgeneration kommer med hans udokumenteret påstande, så jeg synes sgu det er på tide, at han bliver sat på plads.

Men nu er han også blevet stum, men lad os se hvor længe det holder.



Redigeret af Sandal - 12-Marts-2007 kl. 21:18
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Drop det Sandal, Nextgen har set lyset, vi andre er både døve, blinde og dumme, fordi vi ikke missonere for Pana og endnu værre har købt et.

Kan kun give dig ret og jeg ville også helst være diskussionen foruden, men nu har jeg efterhånden fuldt et utal af tråde, hvor nextgeneration kommer med hans udokumenteret påstande, så jeg synes sgu det er på tide, at han bliver sat på plads.

Men nu er han også blevet stum, men lad os se hvor længe det holder.



Ser lige en film - men her er lidt nattelæsning

http://www.sec.gov/Archives/edgar/data/78706/000114554906000 985/k01170e20vf.htm


Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu