|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 15-Marts-2007 kl. 14:36 |
Er der nogen der ved om man kan dele en lydfil i wav og brænde den over på to CD´er?
![]() Redigeret af T-teknik - 15-Marts-2007 kl. 14:49 |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Du kan ikke bare dele filen over i to (wave filer indeholder en header), men du kan med meget lidt arbejde og et gratis program dele din originale wave fil ud i to wave filer.
Hvis du skal bruge en wave editor vil jeg foreslå at du kigger lidt nærmere på Audacity. |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Tak for oplysningen. Men efter at jeg har prøvet med Audacity, må jeg konstatere at det har gjort processen lidt vanskelig. - Det er som ikke så let at dele en lydfil i wav så den kan ligge på to CD´er.
- Jeg kan tilføje, det er en radiofil. Men tak for hjælpen alligevel. ![]() |
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Nero Wawe editor klarer det også. Det er da nemt både at dele eller splejse 2 sammen, og konvertere resultatet til MP3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |