recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 up and running
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 up and running

 Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:34

Der skal nok være forskel på hvilke spil der er bedre på den ene elelr den anden. Jeg har set Oblivion og need for speed ved siden af hinanden og i fx oblivion var der meget mere liv i blade og græs på ps3. Men når man først spiller tror jeg ikke det er noget man ser.

Kan desværre ikke give dig nogen grund til at købe en PS3. Det skulle da lige være at du skulle sælge din xbox360 for 1000kr til mig

Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Som tilfreds 360 ejer og mulig PS3 køber, har jeg svært ved at finde argumenter for at købe en PS3 lige nu..!!

I, der er meget begejstrede for grafikken, kommer I lige fra PS2 eller har I set grafikken på 360eren?? Jeg kan ikke se forskel overhovedet!

Jeg var MEGET tæt på at købe en PS3 i går, men fik moralske/økonomiske skrupler! Den er sq dyr.

Det lyder mere som om at du desperat leder efter en anden undskyldning for ikke at købe den, end at du ganske enkelt ikke har råd til den.

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:39

Hey bibi!

Ha-ha!!

Det kan jeg da ikke, den er min bedste ven!!

Oblivion rules!! (hvis man har god tid)!!

 

 



Redigeret af Pede8000 - 24-Marts-2007 kl. 09:48
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Som tilfreds 360 ejer og mulig PS3 køber, har jeg svært ved at finde argumenter for at købe en PS3 lige nu..!!

I, der er meget begejstrede for grafikken, kommer I lige fra PS2 eller har I set grafikken på 360eren?? Jeg kan ikke se forskel overhovedet!

Jeg var MEGET tæt på at købe en PS3 i går, men fik moralske/økonomiske skrupler! Den er sq dyr.

Det lyder mere som om at du desperat leder efter en anden undskyldning for ikke at købe den, end at du ganske enkelt ikke har råd til den.

Øh, hva?? Dit indlæg gir ingen mening.. Det er første gang jeg ikke køber en konsol lige efter release. Er sq meget i tvivl denne gang! Jeg efterspørger bruger erfaringer, er der noget galt med det "Desperado"??

Mener du at jeg ikke har 5000,00



Redigeret af Pede8000 - 24-Marts-2007 kl. 09:42
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
xtjx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Juni-2006
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:50
Hmm, min PS3 er gået kold.

Når jeg starter den kommer der ikke andet end sort skærm, end ikke lyd. Jeg har prøvet at holde powerknappen nede for at nulstille skærmindstillingerne, men uden held. Jeg har prøvet at tilslutte det kabel der fulgte med istedet for HDMI, men uden held.

Gad vide hvad man så gør!?

Det skete i går aftes da jeg sad og rodede med at få den til at spille musik. Ved en fejl kom jeg så til at klikke på bluray-ikonet og filmen der sad i gik igang. I desperation trykkede jeg naturligvis på stort set alt på controlleren :) Herefter frøs billedet og der var ikke andet at gøre end at slukke den. Siden da har den nægtet at vise noget som helst.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:


Nu er forskellen jo at du har en xbox360 i forvejen, så for dig vil der ikke være anden grund til at købe en end bluray. Der ER forskel i grafikken hvor farver og lys er bedre på ps3 (egen vurdering) og i nogle spil er det en _del_ mere detaljeret.



Det er der så delte meninger om: 8 spil sammenlignet head to head

For dem der ikke order at læse alle 8 sammenligninger er her konklusionen:
"The Xbox 360 had better graphics in almost all the games we examined. The 360's biggest victories were in Madden 07 and Fight Night Round 3, where the differences in texture detail and lighting stood out in our comparison shots. We couldn't capture this in the screenshots, but the Xbox 360 games generally offered better framerates too."

Men - dette er værd at tage me i betragtning:
"We're going to give the PS3 the benefit of the doubt in this initial round since developers might need more time to figure out how to maximize performance from the Cell and the RSX."

Redigeret af Stampe - 24-Marts-2007 kl. 10:07
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeg var MEGET tæt på at købe en PS3 i går, men fik moralske/økonomiske skrupler! Den er sq dyr.



Brug pengene på hd-dvd film i stedet
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Mener du at jeg ikke har 5000,00

Hvis man "bitcher" over at man kun får 2 måneders rentefri kredit i stedet for 6 måneder, så indikerer man da IMO, at der er lavvande i kassen.

(Ikke at der er noget galt i det)

Til top
xtjx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Juni-2006
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af xtjx xtjx skrev:

Hmm, min PS3 er gået kold.

Når jeg starter den kommer der ikke andet end sort skærm, end ikke lyd. Jeg har prøvet at holde powerknappen nede for at nulstille skærmindstillingerne, men uden held. Jeg har prøvet at tilslutte det kabel der fulgte med istedet for HDMI, men uden held.



Nu har min PS3 og jeg genoptaget forhandlingerne. Efter vi begge havde sovet på det startede den perfekt op her til morgen - i første forsøg. Opløsningen var tilbage i den default den kommer med.

Jeg gik så straks ind og satte den op til 720p som den kørte fint igår, inden den blev sur. Herefter var der sort skærm igen, og sådan har den stået siden uanset mine forsøg på genstarter og nulstillinger.

Meget mystisk.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Mener du at jeg ikke har 5000,00

Hvis man "bitcher" over at man kun får 2 måneders rentefri kredit i stedet for 6 måneder, så indikerer man da IMO, at der er lavvande i kassen.

(Ikke at der er noget galt i det)

To måneders rentefri kredit er da bedre end ingen ting, problemet var at sælgeren havde lovet 6 md (reel rentefri uden gebyr), og da kontrakten så blev spyttet ud af printeren var det kun 2 (og gebyr). Er det seriøs kundeservice?? Nej vel! 

Så fortrækker jeg at trække dem på dankortet, hvis det skal være. Blev sq lidt sur og skred! Set i bakspejlet havde det nok også været et impulskøb som jeg måske godt kunne undvære..!!

Jeg må sige det således, hvis jeg ikke havde 5k i overskud, ville jeg altså ikke bruge dem på en PS3, det er jeg trods alt blevet for gammel til!



Redigeret af Pede8000 - 24-Marts-2007 kl. 13:32
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af xtjx xtjx skrev:

Oprindeligt skrevet af xtjx xtjx skrev:

Hmm, min PS3 er gået kold.

Når jeg starter den kommer der ikke andet end sort skærm, end ikke lyd. Jeg har prøvet at holde powerknappen nede for at nulstille skærmindstillingerne, men uden held. Jeg har prøvet at tilslutte det kabel der fulgte med istedet for HDMI, men uden held.



Nu har min PS3 og jeg genoptaget forhandlingerne. Efter vi begge havde sovet på det startede den perfekt op her til morgen - i første forsøg. Opløsningen var tilbage i den default den kommer med.

Jeg gik så straks ind og satte den op til 720p som den kørte fint igår, inden den blev sur. Herefter var der sort skærm igen, og sådan har den stået siden uanset mine forsøg på genstarter og nulstillinger.

Meget mystisk.

Jeg ved lige hvad der skal gøres. Du afleverer den bare til mig, så fixer jeg den i løbet af et års tid og du får den tilbage i perfekt stand der!

Deal??
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeg var MEGET tæt på at købe en PS3 i går, men fik moralske/økonomiske skrupler! Den er sq dyr.



Brug pengene på hd-dvd film i stedet

Hæ hæ, det bliver nok det der sker.

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu