recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad har I givet for jeres PX70 tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad har I givet for jeres PX70 tråd

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Jeppe H Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 15:13

Ja, det må man sige. Det lyder ganske brugbart

 

Ved du om det er nødvendigt med fod, når man kommer op i den størrelse?

Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 16:57
Har ingen anelse om det er en nødvendighed, kan ikke se hvorfor man skal have en fod med?

Men som tidligere nævnt er jeg også bedøvende ligeglad med fodstand
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 17:09
Det er ikke alle der lige har en væg til en 42" plasma fætter Jeg købte ikke et plasma TV fordi det var fladt, men fordi det var stort. Nu står min PX60 hvor et 32" widescreen TV engang stod. Så f.eks. jeg har i hvert fald brug for en fod
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er ikke alle der lige har en væg til en 42" plasma fætter Jeg købte ikke et plasma TV fordi det var fladt, men fordi det var stort. Nu står min PX60 hvor et 32" widescreen TV engang stod. Så f.eks. jeg har i hvert fald brug for en fod


Så må de sgu ryde væggen for alt andet ragelse

Det gik nu også mest på at der var andre herinde fra, der mente foden var god at have ift op- og nedtagning af skærm. Det, samt at Jeppe H var lidt usikker på om et vægopæng kunne holde (sådan har jeg ihf forstået det), var vidst humlen i hele fod ikke fod sagen...


Redigeret af HQjben - 26-Marts-2007 kl. 18:16
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 18:24

Oprindeligt skrevet af HQjben HQjben skrev:



Og til Steen, de har da E-mærket, så helt skidt kan det da ikke være...

Nu har jeg jo undersøgt mange sjove ting i forbindelse med opstarten af mit firma. Én af de ting der chokerede mig lidt, var hvor billigt det er at starte en internet-butik. Hvis du har 5000,- i start-kapital og 500,- om måneden, og en dags tid til overs til at oprette nogle varenumre, så kan du have din helt egen E-mærkede internet-butik. At bruge E-mærket som indikator for om en butik er seriøs eller ej, er helt hen i vejret. E-mærket er en garanti for at butikken overholder gældende regler, bl.a. mht. informationen i ordrebekræftelser osv., intet andet. Det kan sagtens være 16-årige Ole fra 2.g der står bag.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 18:37

Oprindeligt skrevet af Steen2000 Steen2000 skrev:

Helt uenig. Det er gammeldaws tænkning at der er direkte sammenhæng mellem lav pris og lav service. Sådan hænger det ikke sammen. Internet butikker har bare lavere omkostninger.

Jow, men så er der jo netop også sammenhæng mellem prisen og servicen! Butikken skal have omkostningerne til forretningen dækket ind. Hvis de skal levere præcis samme service som internet-butikken, så vil butikken per definition være dyrere (hvis man skal følge din logik - i praksis er det ikke helt så nemt).

Under alle omstændigheder, så kan jeg ikke forstå din modstand imod at butikkerne har en grænse for hvor langt de vil gå ned for at imødekomme internet-butikkerne. Det kan godt være du tror at de mister penge ved dette, men hvis de går under deres minimums-avance, så MISTER de penge ved at handle med dig, også selv om internet-butikken kan tjene på at sælge produktet til samme pris. Du har selv lige skrevet hvorfor.

Jeg synes det er helt ok at fravælge en butik man synes er for dyr, fordi man ikke mener deres service er prisen værd. Det er op til den enkelte at vurdere. Men jeg synes ikke det er i orden at brokke sig over at én butik vælger en anden kombination af service og pris end en anden, og da slet ikke at brokke sig over at de ikke vil fravige deres eget koncept, for at gøre de kunder der forventer noget andet glade.

Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 19:45

Det var nu ikke brok, bare for a slå det fast.

Selvfølgelig er der da butikker der har et koncept (servicekoncept) der differentierer forretningen fra konkurrenterne. Min pointe var at der ikke nødvendigvis er en 1:1 sammenhæng. Fx. har TapeConnection jo god service som jeg forstår det, trods at de er billigere end fx. Fona.

Min påstand er at der ligger megt omsætning i traditionelle forretninger som skyldes paramtre som ugennemsigtighed i markedet, eller folks reservationer mod internet handel etc.

Men jeg påstår da ikke at der ikke er fysiske butikker der har et koncept som differentierer dem i konkurrencen!!

Men med de priser jeg. fx. har set på fladskærme i Expert er det mig da en gåde at de nogenside sælger nogen..........

Til top
HarBrug for 32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Steen2000 Steen2000 skrev:

Det var nu ikke brok, bare for a slå det fast.

Selvfølgelig er der da butikker der har et koncept (servicekoncept) der differentierer forretningen fra konkurrenterne. Min pointe var at der ikke nødvendigvis er en 1:1 sammenhæng. Fx. har TapeConnection jo god service som jeg forstår det, trods at de er billigere end fx. Fona.

Min påstand er at der ligger megt omsætning i traditionelle forretninger som skyldes paramtre som ugennemsigtighed i markedet, eller folks reservationer mod internet handel etc.

Men jeg påstår da ikke at der ikke er fysiske butikker der har et koncept som differentierer dem i konkurrencen!!

Men med de priser jeg. fx. har set på fladskærme i Expert er det mig da en gåde at de nogenside sælger nogen..........



Expert sælger givetvis skærme og meget andet bl.a. pga. deres markedsføring og deres mange butikker rundt om i landet. Også er alle personer i DK jo ikke alle lige ville med at handle på nettet, endnu. Min gamle far, når han skal have et nyt fjernsyn, med mindre jeg hjælper ham, ville da også bare gå ned til den lokale forhandler og købe et tv....

TC har givetvis en god service overfor deres nuværende kunder, men deres evne til at kommunikere med potentielle kunder er ikke så god. Min erfaring i hvert fald. Jeg forsøgte en overgang at ringe til dem, flere gange på samme dag. Både lige når de åbnede og ved lukketid (og andre tidspunkter og alle 3 butikker). Men der var ingen, der tog den, at de så ønsker at servicere de kunder, der står i butikken, er så helt okay og fair, bare en skam for mig og sikkert mange andre, der ikke bor i nærheden af de 3 butikker.

Så sendte jeg så en mail. Denne har jeg endnu ikke fået svar på. Blev sendt til 2 butikker/personer. Nu forsøger de så på at forbedre deres serviceniveau, såvidt jeg kan forstå, med blandt andet et centralt service/callcenter i Århus. Dette skyldes nok blandt andet, at de har fået flere kunder og de dermed ikke kan følge med længere. (det kære danske opsving...) Men om det betyder forhøjede priser eller om et givent mersalg kan være med til at holde priserne nede på deres meget flotte prisniveau. Ja det må fremtiden jo vise.

Men jeg mente bare angående service kontra priser, at for mange personer er besparelse af KR og ØRE ikke alfa omega i forhold til blandt andet service, lokalitet af fysisk butik m.(meget)m.
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se...
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 20:28

Lad os lige slå en ting fast: Tape Connection har (fået) et meget dårlig serviceniveau på det sidste.

TC er forholdvis god til generel vejledning af køberen, men så snart man kommer ind på et kompliceret emne, så er det en sludder for en sladder (det er ikke som da Otto arbejdede der). Men der er selvfølgelig ikke tvivl om, at den almindelige kunde får betydelig bedre vejledning hos TC end hos Fona, Elgiganten, osv.

Det helt store problem er så når man har købt et produkt og der er fejl/mangler ved produktet. De er som tidligere nævnt, pænt svære at komme i kontakt med via telefon og hvis man istedet vælger at sende en e-mail, så kan man godt forvente at der går minimum 14 dage før man får et svar (på 4 linjer). Jeg måtte personligt møde op i butikken 3 gange, før der skete noget som helst.

Min sag er endnu ikke overstået og jeg er pænt spændt på om TC overhoved har tænkt sig at overholde købeloven. De har maksimalt 14 dage tilbage til at ordne min skærm og hvis dette ikke er sket, så hæver jeg handlen, hvilket jeg ifølgelig købeloven er berettiget til, men har desværre på fornæmmelsen at TC er ligeglade med købelovens bestemmelser.

Undskyld, men havde lige brug for, at komme af med mine aggressioner

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu