recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PX70 indstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPX70 indstillinger

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 22:36

Hother ok, tak. Altså, man skal vel ikke have tuner også? Det skulle vel være fordelen ved at købe et tv MED DVB tuner? Anyway... antenne.... er sgu lidt for 80er agtigt så jeg tror hellere jeg ofrer penge på Selector hvis det skulle være:)

Og også tak til Radiomanden:)



Redigeret af Simon R. - 10-April-2007 kl. 22:38
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 22:52
Ja nu går tunerdelen jo på hvilket TV du vælger. PX70 har digital tuner, og behøver derfor kun en antenne. PV71F har alene en analogtuner. Selv valgte jeg sidste nævnte fordi at jeg har selector, og dermed ikke behov for en digital tuner.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Spawn:

 Producenterne skal betale for at få deres opdateringer sendt ud, og det er jeg ganske sikker på at Panasonic IKKE vil gøre.

 

tak for info - jeg hører lige hvad de siger imorgen, men hvis ikke de vil det bliver jeg temmelig knotten. Hvis man vil sælge mig et produkt og skriver i manualen at software opdateringer kan hentes via DVB-T, så må de altså stille det til rådighed selvom de skal betale for tjenesten. Der er i den danske manual ingen forbehold for at det muligvis ikke er tilgængeligt eks. i DK.

Det kan gøres andre steder som eks. i England - så må det også kunne gøres herhjemme.

Jeg accepterer ikke nogen afvisning fra dem på dette punkt, hvis der kommer software opdateringer (og der er allerede kommet 2510 og 2520) må man formode det er fordi der er fejlrettelser eller forbedringer, så har jeg som køber af deres produkt også ret til at få gavn af disse. I særdeleshed når det tydeligt er angivet i manualen.

Det er vel ikke rimeligt at jeg som tidlig køber dels skal betale en højere pris for produktet end senere købere, og samtidig skal have et dårligere produkt fordi man ikke vil levere de funktioner der er beskrevet i manualen. Det er sgu den eneste grund til at jeg har købt modellen med DVB-T tuner og en DVB-T antenne, jeg har jo DVB-C og selector og er ligeglad med de 3 DVB-T kanaler.

grrrr



Redigeret af spawn - 10-April-2007 kl. 23:13
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 19:14
hvordan med 100 hz, jeg syntes det bliver en anelse lysere, så måske det var bedre at sætte til efter break in? eller hvordan giver det forbedring-.?
jeg syntes osse jeg læste et sted at man ikke kunne indstille hver input seperat, et eller andet sted. men det går der fint...
syntes osse at 20 % kontrast er lige kedeligt nok, kan det gå med 40-50% ???
mvh
nybagt px70 ejer

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 19:29
Hej Henrik - jeg køre selv med 100Hz, og resten omkring 40, med undtagelsen af farve hvor jeg er nede omkring 35. Tillykke med din ny anskaffelse
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 19:46

jeg kører også med alt omkring 40%

Det er glimrende :-)

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 22:15

Hvad sker der teknisk ved 100Hz indstillingen? Frame doubling eller "natural motion" (DNM) lignende interpolation af nye frames? Og er der en tilsvarende 120Hz indstilling til NTSC/60Hz materiale?

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
panch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 10:08
Spawn, hvad sagde Panasonic til dit spørgsmål omkring SW-opdatering?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 10:21

Ikke noget endnu - jeg blev stillet videre til infocare, som sendte mig retur da min skærm jo ikke var i stykker, talte så med panasonic som ikke kunne finde nogen der kunne svare og henviste mig så til den Nordiske pruduktchef som ikke tog røret. Jeg har så prøvet at maile ham, men ikke fået noget svar endnu.

Jeg ringer til dem igen idag

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
panch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Ikke noget endnu - jeg blev stillet videre til infocare, som sendte mig retur da min skærm jo ikke var i stykker, talte så med panasonic som ikke kunne finde nogen der kunne svare og henviste mig så til den Nordiske pruduktchef som ikke tog røret. Jeg har så prøvet at maile ham, men ikke fået noget svar endnu.

Jeg ringer til dem igen idag

Du kommer da lidt omkring! Klø bare på, du har mange bag dig der også gerne vil have besked!

Til top
Ghidora Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 11:46

Ja! bare på ham! han skal ikke sidde der og spille langhåret...

Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB
AVI ADM 9.1T Hvid
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 14:06

Ja - så har jeg talt med den flinke Nordiske produktchef og han kan fortælle at de forskelle der er imellem software version 2500->2520 som nogen har er smårettelser i forhold til det svenske marked. Man kører med samme software for flere områder, og der er ikke lavet nogen ændringer der påvirker os i DK imellem disse versioner. Så for os i DK er der principielt ingen forskel mellem 2500, 2510 og 2520

Han kunne også fortælle at de skam havde tænkt sig at sende softwareopdateringer ud over DVB-T gennem dansk broadcaster, når/hvis der var behov - altså hvis der kom nogen software opdateringer med fejlrettelser specifikt for Danmark.  Også selvom de skal betale broadcasteren, for det var trods alt billigere og nemmere end at skulle modtage en masse reklamationer og have en masse TV ind på værksted for at opdatere. Men altså kun hvis der skulle blive lavet en opdatering der var relevant at sende ud.

 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu