|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() Sendt: 26-Marts-2007 kl. 15:17 |
Efter jeg har installeret vista kan jeg ikke få slimserver til at virke. Hvis man holder musen hen over slimserver ikonet nede i hjørnet, står der bare "SlimServer starting", men der sker ikke noget. hvis jeg taster http://localhost:9000/ ind i min browser får jeg bare at vide at internet explorer ikke kan vise websiden. |
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Jeg tror dette er stedet for at blive klogere på Slimserver-Vista-problemer: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=32578 kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Ja så det os lige... men ingen løsning på problemet
|
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
....ja, jeg er ikke så audiofil, at jeg ikke kan leve med min Twonky/UPnP, så jeg ved desværre ikke meget om Slimserveren... men Twonky funker i øvrigt heller ikke med Vista - ikke særligt godt endnu i hvert fald! kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Zeuss ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hmmm... Det ser ud til at du kører Windowzzz. Zeuss er religiøs og kører sin Slimserver på en anden platform... ![]() Jeg kan på det varmeste anbefale at spørge på ovennævnte forum. Nu er det vel ikke noget med en firewall eller et antivirusprogram? /Z. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |