|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() Sendt: 23-April-2007 kl. 12:19 |
Hej Hvor kan man købe et vinklet HDMI kabel ? Jeg har kun få cm bag ved mit udstyr og kan derved ikke benytte et almindeligt HDMI kabel. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du kunne evt. bare benyttet denne adaptor: http://www.av-connection.com/?PNo=AQ-HDMI-90&PVer=0& ML1=1&ML2=69&ML3=213&ML4=245 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
charlie2612 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Tak metop hvad jeg har brug for, dog virker den rimelig dyr da jeg skal bruge mindst 2 stk. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Kvalitet koster, men kan se at av-cables har et billigere alternativ. Hvorvidt det billig stik er bedre eller dårligere, ved jeg så intet om. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |