recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ultimativ HD oplevelse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUltimativ HD oplevelse?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 11:30
Ja, det er vist en sandhed med store modifikationer. Jeg har selv Canal+ Total pakken inkl. Film HD, Discovery HD, Voom HD og National Geographic HD, og langt de fleste film og  programmer er i ægte 1080i HD. Men jo, de kører de samme film igen og igen på Film HD, og så endda kun max 3 film pr. dag - det næsten er til at brække sig over... Men for fanden, hvor ser det godt ud på min 427XD'er - når det er en film eller et program i god HD kvalitet...
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 14:49
Tarkin:

Det er netop muligheden for at kunne nyde noget TV i bedre kvalitet end normalt - for én gangs skyld- som trækker i mig.

Måske man skulle bruge sine penge på en masse BluRay film til sin PS3 i stedet, så man kan nyde noget ÆGTE HDTV
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 15:43
Jeg valgte også at satse på HD DVD og Blu-ray afspillere i stedet for Canal Digitals noget begrænsede HD udvalg.
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 17:00
Hvis man stadig kan leje film med sin TDC-selector, så kan vi jo håbe de med deres nye HD boks også har forbedret filmenes kvalitet.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 17:41
Mstoft - du kan ikke i nogen tid leje film ved TDC via HD Selectoren. Den facilitet kommer ved en senere lejlighed ifm med en s/w opdatering
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 17:48
Findes der et bedre alternativ til en digital modtager end TDCs?
Til top
Trucks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 13:49

Det lyder spændende med en relancering af Sagem 81, nogen som ved en præcis release dato?

Jeg går ud fra at en Segem 81 ville være den mest optimale investering, når man i forvejen har TDC kabelnet og fuldpakke (og et HD fjernsyn) ? Hvis der er nogen som er af en anden opfattelse eller har bud på en alternativ løsning hører jeg gerne fra jer.

Mvh.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 14:17

Hej Truks - en nøjagtig dato kan jeg ikke give dig bortset fra at det bliver meget snart.

Resten har du ret i, altså at Sagem 81 må være det mest rigtige, med mindre at den står på Dreambox og en del andet

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Truks - en nøjagtig dato kan jeg ikke give dig bortset fra at det bliver meget snart.

Resten har du ret i, altså at Sagem 81 må være det mest rigtige, med mindre at den står på Dreambox og en del andet

Sagem 81 lade sig vente på sig.

jeg er ked af at sige det ,men tdc har den lille selector nu på tilbud til den 1. juli.

Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 15:24
Kan man ikke have 60 på tilbud og stadig lancere 81? Det fungerer da meget godt i mit hoved 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 15:32
Så vidt at jeg er orienteret, kommer Sagem 81 væsentligt tidligere end juli måned. Vil dog som altid ikke hænges på mine oplysninger, da TDC jo kan vælge at ændre strategi - igen

Redigeret af Hother - 08-Maj-2007 kl. 15:33
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 15:47
tror i ikke at så længe den lille selector er på tilbud før kommer selector hd ikke? ellers hænge det ikke sammen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu