recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 på PC monitor med DVI?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 på PC monitor med DVI?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 på PC monitor med DVI?
    Sendt: 12-Maj-2007 kl. 13:28
Har nogen prøvet at forbinde sin ps3 med en almindelig fladskærm som man bruger til Pc. Jeg har en Dell e207wfp, med DVI stik. Kan det lade sig gøre, og hvilket stik kræver det. For jeg skal jo fra hdmi til dvi
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
tommyhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Har nogen prøvet at forbinde sin ps3 med en almindelig fladskærm som man bruger til Pc. Jeg har en Dell e207wfp, med DVI stik. Kan det lade sig gøre, og hvilket stik kræver det. For jeg skal jo fra hdmi til dvi

Jeg prøvede med min egen Dell 2007wfp. Jeg brugte en HDMI->DVI adapter i PS3'en, og så et alm. DVI-kabel. Så skulle jeg sætte et eller andet på skærmens indstillinger før den fangede farverne korrekt (ellers var det grønt)... Det virkede perfekt ved 720p!
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2007 kl. 10:29
Kabel bestilt fra AV connection http://www.av-connection.dk/?PNo=CT270-300&SPage=HDMI-DV I_Kabler Så nu skulle jeg snart være kørende med 720P. Skal nok vende tilbage med resultatet.
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu