|
xbox 360 kan ikk gå på nettet |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
brobak
Ny bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Emne: xbox 360 kan ikk gå på nettet Sendt: 15-Maj-2007 kl. 15:31 |
når jeg prøver på og gå på nettet går den død når den når til MTU... hva gør jeg galt.... vi har stofa internet...
|
|
Langemor84
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:13 |
Hvilken router har du? Har den en indbygget firewall? Er det trådløst eller med kabel?
|
|
Mike S.
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:26 |
Den skal jo nok tilmeldes always on
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:44 |
Hvilken udbyder har du?
Du skal nemlig have slået uPnP til, og det kan man ikke på alle routere som de forskellige selskaber tilbyder. |
|
MJ (udmeldt)
-- Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:48 |
Ulrik, det er ikke helt korrekt. Jeg kørte med uPnP disablet da jeg i sidste uge havde en X360 inden for døren. PS: Han skriver han har Stofa.. |
|
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:53 |
Det er korrekt at man ikke behøver at have uPnP, men det letter besværet rigtig rigtig meget hvis man bruger router og/eller firewall. Hvis ikke man har uPnP skal man som regel igennem et helvede for at få den til at køre. Jeg ved at det IKKE kan lade sig gøre på CC bredbånd hvis man har Anathema router.
Når nu det er stofa, har du en router, eller er det fordi du kun har tildelt en offentlig IP-adresse. Det kunne være derfor. |
|
MJ (udmeldt)
-- Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:58 |
Forstår ikke helt hvad du mener Ulrik (jo fatter godt det du skriver, men ikke hvorfor). Jeg har en total lukket router (på eget valg) der styrer DHCP til alt her i huset. Jeg satte min X360 til som enhver anden computer og tændte.. så var jeg på nettet efter en kort opsætning. Intet bøvl, intet specielt, ingenting. |
|
brobak
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 18:39 |
hej hej... fuck i er hurtige til og hjælpe.. det er kanon.... jeg har slået always on til.. jeg har ringet ind til stofa og de sagde at jeg ikk behøvede en router da min pc er i usb stikket på mit modem og min 360ér sidder i netværks stikket på modemmet...
|
|
Ulrikwich
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 20:22 |
Så er det derfor. Du skal bruge en router. Muligvis kun en ekstra offentlig IP-adresse, men ved ikke om det kan indstilles på xboxen. Men en router kan klare dit problem
|
|
brobak
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 20:26 |
jamen når den skal gå på nettet er ip adressen ok og dns er ok og det er først når den når til mtu.... så tror ikk det er noget med ip og gøre... men du mener ikk der er noget og gøre foruden og købe en router..
|
|
Ulrikwich
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 20:37 |
Ring til stofa og hør hvad de siger. Problemet er at du kun har én IP adresse og den er brugt til din computer. For at du kan få yderligere enheder på nettet kræver det endnu en IP per enhed.
Jeg kan naturligvis ikke garantere en router vil klare problemet, men jeg hælder kraftigt til den tanke, men som sagt snak med stofa først |
|
Langemor84
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 20:38 |
>Brobak. Jeg tror ikke du skal regne med stofa vil hjælpe dig, da du jo faktisk ikke må sætte mere end 1 computer til. Hvis du vil have flere skal du have deres "familie-opkobling", vil de nok mene. Det virker dog fint med en router. Køb evt. Netgear. Sådan en har jeg og den virker fint med Stofa (også uden always on). Eller læs dette: http://www.xbox.com/da-DK/support/xbox/connect/faq/routers.h tm Redigeret af Langemor84 - 15-Maj-2007 kl. 20:40 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |