recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - opskalering på ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketopskalering på ps3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: opskalering på ps3
    Sendt: 20-Juni-2007 kl. 22:42
hvad skal denne funktion bruges til, skærmen skalerer vel selv til den opløsning den nu har. Er PS3 bedre til det end den enkelte skærm f.eks. 37px70
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2007 kl. 22:47
Ja, skærmen skalerer selvfølgelig selv. Om du får et bedre resultat ved også at lade PS3'en skalere må du selv vurdere.
Til top
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 22:31
ok, er der nogen der ved hvad forskellen på double, normal og full er i valget upscale
Til top
mhelt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2005
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 22:43

Well, PS3'eren er en dramatisk bedre afspiller end min non-scaling pioneer HD-recorder på PX700. Jeg får et fremragende resultat ved 1080p og en hel del skyldes givetvist at scaleren i PS3'eren er fremragende - og det er den så ikke i fjernsynet. Jeg har _meget_ vanskeligt ved at se forskel på PS3'eren og Toshiba HD-Xe1 afspilleren ved opskalering af DVD'er. Min PS3 står i normal mode. Jeg mener "full" er noget med at stretche billedet uanset format til 16:9 og "double" noget nearest neighbour interpolering.

Mvh

Martin

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu