recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kvalitet af VGA kabel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKvalitet af VGA kabel?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-007 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2007
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Kvalitet af VGA kabel?
    Sendt: 25-Juni-2007 kl. 22:10
Planlægger at købe et VGA kabel, som jeg kan trække fra min computer til min TV skærm (Glimrende Panasonic PX70). Dog er jeg ikke sikker på hvor mange penge jeg skal investere i et kabel.

Jeg skal trække kablet over ca. 8 meter, så jeg ved ikke rigtigt om jeg skal investere 170 kroner, 369 kroner eller 489 kroner. Der er mange forskellige muligheder?

Jeg skal bare bruge TV'et som skærm en gang imellem, måske 2 - 3 gange om ugen, ikke til fillm, kun til internetsurfing og skrivebaserede programmer.

Hvilket bør jeg vælge? Efter hvor langt kablet skal være og hvad jeg skal bruge det til, hvilket prisniveau skal jeg så vælge?
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2007 kl. 01:56
Ja, ok, kan godt se at du ikke planlægger det helt store, men sommetider har den slags det med at blive større, hvis det ellers fungerer godt.

Og netop tekst skal stå så godt som muligt på et TV og det kan godt knibe lidt. Det gælder derfor om at give det de bedste betingelser, der kan opstå skygger på et billigt kabel. Det er nu ikke sikkert.

Sådan en mellemvare fortryder du nok ikke. 8 meter er faktisk ret langt. Hellere give lidt mere og så blive tilfreds end det modsatte.


Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 15:59
Prøv at søge på PureAV DualDVI til omkring 400kr. sådan et har jeg lige brugt på 9m. og det virker perfekt ved 1080p.
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu