recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSXD 514
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer VSXD 514

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
letmein Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2004
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSXD 514
    Sendt: 14-November-2004 kl. 12:17

jeg har kigget lidt på Pioneers nye surround receiver VSXD 514 og ville høre om der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med den.

den skal bruges både til musik og film på en pioneer DV - 575 dvd.

Jensen

 

Til top
resurrection Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2004 kl. 22:28

Hej Jensen.

Det kommer ikke kun an på din dvd-afspiller, men i høj grad også hvilke højtalere du har tilsluttet. Generelt synes jeg dog at man i Pioneer får meget for pengene, men hvis du har nogle kæmpe mother fu.... højtalere, skal du altså have en kraftig forstærker/receiver for at kunne få glæde af højtalerne.....også selvom du ikke spiller rigtig højt. Har selv lige købt 2014'eren, da 912'eren - iflg. Pioneer - var for svag til mine højtalere. Jeg kunne godt have brugt 912'eren, men resultatet ville ikke blive lige så godt. Hvis man "kun" har sattelit-højtalere er det nok at skyde gråspurve med kanoner, og kan lige så godt spare de par tusinde kroner.

/Martin

We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu