|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() Sendt: 31-August-2007 kl. 09:30 |
|
Hej! Jeg har nu haft en PS3 i snart 2md og jeg ærger mig lidt over, at den umiddelbart larmer en del selv når den ikke "laver" noget. Den står i en reol, men med masser af luft omkring. Nu overvejer jeg om der er noget ekstra man kan gøre for at nedsætte blæsernivauet og derfor denne tråd. Som jeg ser kan jeg gøre flg.:
I mellemtiden kan man så bare vente på dette: http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=2844 |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
Kik lige i bunden på dit link ... der står "Bemærk: Støjen fra PlayStation 3 vil øges en smule, grundet den ekstra udsugning af varm luft." Så det er vist ikke din løsning |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Ja - det så jeg godt, men det kommer jo også an på om den larmer mere end min PS3. Selvfølgelig vil der komme blæserstøj, når man tilføjer et sæt ekstra blæsere, men spørsgmålet er, om man kan forvente at det samlede støjniveau vil være lavere ved at PS3'eren ikke går så højt op i niveau? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |