recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan Hauppauge skal udtales
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan Hauppauge skal udtales

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
calu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan Hauppauge skal udtales
    Sendt: 22-November-2004 kl. 15:33

How do you pronounce Hauppauge?
Hauppauge is a town in NY on Long Island. Hauppauge is pronounced HOP-HOG. The area around the headwaters of the Nissequogue (NISS-I-QUOG) River was dubbed Hauppauge by Native Americans; it means "overflowed land'' in the Algonquian language. Hauppauge boasts a large industrial park which is home to many well known companies.

Til top
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2004 kl. 15:42

Ha!  Nice, Calu!

Til top
calu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2004 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af dkoclni dkoclni skrev:

Ha!  Nice, Calu!

Faktisk er det den skindbarlige sandhed, hentet fra Hauppauge.com....

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2004 kl. 17:25

Jeg syntes nu det skal udtales "CRAPAUGE". Har nu testet 3-4 af deres produkter, og syntes at de ikke er det tin værd de er loddet med.

Men historien er jo meget sød alligevel. Er der andre her der har problemer med 350'eren der fryser i MCE 2005?

Til top
papabear Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2004 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg syntes nu det skal udtales "CRAPAUGE". Har nu testet 3-4 af deres produkter, og syntes at de ikke er det tin værd de er loddet med.

Men historien er jo meget sød alligevel. Er der andre her der har problemer med 350'eren der fryser i MCE 2005?



Ingen problemer med 350 overhovedet! Mon ikke dine problemer kan tilskrives WinDoze og/eller anden hardware?

Jeg har gennemårene haft en del Hauppauge-udstyr, og aldrig haft problemer med det - i modsætning til så meget andet udstyr fra andre mærker.
by PapaBear
(- som mangler afsnit 2 og 19 af 'Allo 'Allo samt BlackBooks afsnit 2 - anyone??)


Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2004 kl. 20:48

Jeg må jo æde mine ord igen. Da det viste sig med hjælp fra "en ven". at få lagt nogle nye drivere på som ikke er frigivet på hauppauge.

Så nu spiller MCE, men texttv er røget. Skal dog lige teste om det er det MPG codec jeg bruger der "driller".

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu