Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
cl_dk
Junior bruger
Oprettet: 26-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
|
Sendt: 02-Juli-2009 kl. 09:21 |
cl_dk skrev:
Så har min forhandler (Panasonic Center - Sommer A/S) lige ringet til mig.
Panasonic DK siger at jeg selvfølgelig får repareret min plasma skærm uden betaling, da der er tale om en kendt fejl - også selvom garantien er udløbet :-)
Jeg er en glad mand. Nu venter jeg bare på at Panasonic vender tilbage med en dato får hvornår de henter min TV. Jeg skriver mere her når jeg ved mere...
|
Status indtil videre:
09-06-2009 10:51: Sag oprettet |
11-06-2009 12:56: Vare afhentet af chauffør |
15-06-2009 07:47: Vare indscannet på værksted |
22-06-2009 14:55: Reparation igangværende |
22-06-2009 14:55: Afventer reservedele. Forventes repareret 25-06-2009 |
22-06-2009 14:58: Afventer godkendelse af tilbud |
"Afventer godkendelse af tilbud" betyder at de afventer officielt svar fra Panasonic DK, og de vil betale for reparationen. Da jeg ringede for at få det uddybet fik jeg at vide at det var en formalitet der ikke plejer at give problemmer - men nu synes jeg at der alligevel er gået så lang tid at jeg bliver nervøs for om Panasonic DK er ved at løbe fra deres ord.
Jeg følger op når jeg ved noget mere...
|
|
longjohn
Bruger
Oprettet: 05-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
|
Sendt: 02-Juli-2009 kl. 11:28 |
longjohn skrev:
Tak for info om din kontakt i Panasonic. Mit TV bliver hentet på tirsdag.
|
Jeg har netop fået mit savnede PX70 ind ad døren - lige tidsnok til Tour'en. Det er først når det ikke er der, man finde ud af, hvor meget det fylder i en liv .. Den flinke chauffør fra ServiceBrokers Fyn hjalp både med at slæbe det ned fra 4. sal for godt 14 dage siden, og op igen her i dag. På følgeseddelen står der, at reparationen er dækket af garantien. Så thumbs up til både Panasonic Danmark, ServiceBrokers - og ikke mindst jer, der rejste denne debat. Uden den gode og nyttige info fra bl.a. "Callie" havde jeg sikkert bare accepteret, at det løb var kørt Det ser ud som om der er skiftet et PDP Panel. I hvert fald kan jeg se en ny mærkat på alubagstykket med dateringen "13.02.09". Derudover står der "MD42H10A1JS" - det er vel paneltypen? vh Lars
|
|
Callie
Guld medlem
Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
|
Sendt: 07-Juli-2009 kl. 21:39 |
Som afslutning på min sag, har jeg fået mit tv tilbage i dag. Jeg har ikke skulle betale for reparationen, selv om tv'et var 2 år og 14 dage gammelt.
Thumbs up til Panasonic Nordic og ServiceBroker!
|
|
Kække_Pepe
Junior bruger
Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
|
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 16:59 |
Callie skrev:
Thumbs up til Panasonic Nordic og ServiceBroker!
|
Det er jeg glad for at høre! Har lige mailet dem efter mit 42" PX70E i sidste uge startede op med nøjagtig samme fejl - Købt hos Geco.dk i juni 2007....(!)
Er ellers grov glad for skærmen og krydser fingre for et kost- og bekymringsfrit reklamationsforløb...
Redigeret af Kække_Pepe - 20-Juli-2009 kl. 17:05
|
Kække_Peppe si´r:
reality.sys corrupted - reboot world? Y/N
|
|
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
|
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 17:04 |
Dejligt med de positive oplevelser fra Panasonic
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
cl_dk
Junior bruger
Oprettet: 26-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
|
Sendt: 28-Juli-2009 kl. 22:18 |
Nå, 2 år og 2 måneder efter jeg købte mit 37" Panasonic Plasma TV fik jeg "den lodrette streg". Selvom det var 2 måneder efter garantien var udløbet, ringede jeg til min forhandler, Sommer A/S - som ville tage kontakt til Panasonic Danmark og vende tilbage.
Sommer A/S vendte tilbage med det positive svar at det var en kendt fejl og at Panasonic Danmark ville reparere den for egen regning. Efter et langt forløb er mit TV nu endelig tilbage. Ham der skulle køre mit TV ud til mig den aftalte tirsdag kunne ikke nå hele ruten, og mit TV endte drefor tilbage på lageret på Fyn hvorfra han havde lastet det om morgenen.
2 dage efter kom det så (Service Broker kører ud tirsdage og torsdage) - og det virker som det skal.
Min konklusion: Min forhandler (Sommer A/S) har været meget proaktive i hele forløbet og har tit fulgt op på status på fjernsynet, og ringede ofte til reparatøren på mine vejne. Hele vejen igennem en god service fra Sommer A/S selvom min garanti VAR udløbet. Reparatøren (ServiceBroker) var lidt langsom synes jeg, ventede længe på accept fra Panasonic Danmark for at få det endelig formelle "OK" til at de vil betale raparationen.
At Panasonic Danmark valgte at batale for reparationen af min TV efter garantien var udløbet har gjort et virkeligt stort indtryk på mig, og mit næste TV bliver derfor sikkert også et Panasonic - og gerne et fra Sommer A/S - hvis de kan matche en fornuftig pris :-)
Det endelige reparations forløb ser således ud:
09-06-2009 10:51: Sag oprettet 11-06-2009 12:56: Vare afhentet af chauffør 15-06-2009 07:47: Vare indscannet på værksted 22-06-2009 14:55: Reparation igangværende 22-06-2009 14:55: Afventer reservedele. Forventes repareret 25-06-2009 22-06-2009 14:58: Afventer godkendelse af tilbud 03-07-2009 14:31: Afventer reservedele. Forventes repareret 06-07-2009 10-07-2009 08:20: Reparation igangværende 10-07-2009 08:20: Reparation udført 10-07-2009 10:18: Afhentning bestilt 16-07-2009 05:57: Vare afhentet på værkstedet 16-07-2009 13:42: Vare afleveret retur
Håber dette kan give håb til andre om at der er levende, venlige og forstående mennesker bag både reparatører, forhandlere og producenter :-)
En go' da' til alle!
Redigeret af cl_dk - 28-Juli-2009 kl. 22:19
|
|
Kim B
Bruger
Oprettet: 25-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
|
Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 22:12 |
Kan også kun rose Panasonic Danmark. Har lige fået rep. mit 37" PX70 på garanti. Fejl var den lodrette grønne streg i højre side. TV er 2 år 4 mdr gammelt. Blev afhentet og leveret igen u/b. Syntes det er flot service. Kan godt få mig til at vælge Panasonic igen fra DK forhandler. Hilsen Kim
Redigeret af Kim B - 27-Oktober-2009 kl. 22:13
|
|
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
|
Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 08:30 |
Hvor købte du det henne Kim?
Redigeret af Strange - 28-Oktober-2009 kl. 08:31
|
|
kæmpe
Ny bruger
Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
|
Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 13:11 |
Så blev det også min tur.....efter 2 år og små 4 mnd. fik mit TH-42PX70E fik også den "berømte" lodrette streg !
- men SUPER service fra både "Panasonic Danmark" og "Service Center" gjorde at jeg fik afhentet/repareret/bragt mit TV uden betaling !!!
Helt sikkert Panasonic "næste gang", - når de kan tilbyde denne service i "disse tider ".
Hilsen
Kæmpe
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 13:22 |
Tjah, så kan man se, hvad man får de de ekstra hundredlapper man betaler for Panasonic Nordic-modeller, sammenlignet med parallelimporterede skærme...
Fremragende SERVICE af Panasonic DK.
M.v.h.
|
|
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
|
Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 15:24 |
Der burde være nogen evt. dem med positive oplevelser der skrev til både Panasonic og forhandlerne om deres oplevelse - og henviste til denne tråds sidste par sider. Det er sådanne ting der er vigtige for dem at vide, altså at vi er mange der ser det og at det på den lange bane kan betale sig for dem. Det skaber loyalitet i en verden der ellers ikke fyldes med det!
Redigeret af Strange - 30-Oktober-2009 kl. 22:07
|
|
bomndk
Super bruger
Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 421
|
Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 15:50 |
Nu ved jeg tilfældigvis at mindst et Panasonic center følger med her på Recordere. Han smiler sikkert over hele 5 øren lige nu
|
Mvh Bo
|
|