recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Den Store" Lintronic tråd m/ FAQ  100109
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Den Store" Lintronic tråd m/ FAQ 100109

 Besvar Besvar Side  <1 45678 12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 20:08
Det korte svar er ja. Hvis den ikke kan nu så sender du evt. bare din remote til Michael så klare han det. Du kan se databasen på hans hjemmeside.
Til top
Kenneth. M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth. M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 17:39
Nu står jeg og snart skal til at købe en lintronic boks og har jeg forstået det rigtigt den kan afkode alle mærker? Jeg har nemlig et panasonic tv denon reciver og en toshiba hd afspiller?
Til top
IseeU Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IseeU Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 16:52

Er der ikke nogen der kan finde eller har discrete on/off ir coderne til en dreambox dm 800 hd....

Mangler dem desperat  for at det hele spiller 105 %

Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fumper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2009 kl. 20:06
Der er ingen strømforsyning med nej... den kan man enten købe, eller også har man som jeg 1 million strømforsyninger liggende fra gamle routere og alt muligt andet... og der kan  man ofte finde noget der kan bruges... (man kan købe en strømforsyning hos lintronic)

fedt med winamp remote, ikke at jeg bruger sårn en :-) men sejt alligevel
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
Kenneth. M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth. M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2009 kl. 14:02

Hej.

Jeg har læst side op og side ned ang lintronic og invistere også i sådan en boks når tiden er inde. Jeg har så fundet en hjemmeside hvor man kan dowloade et program som kan styre winamp med beo4 igennem lintronic boksen, hvis det er til nogens interrese.

http://ebbehjorth.dk/blog/?page_id=157

Jeg har lige et spørgsmål til folket. Er der ikke strømforsygning med til TT455-RT-238?

Til top
mtl25 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Januar-2009
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtl25 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 17:00
 

Hej

super emne

Kan du beskriv hvordan du har kabele dit projekt?

/Morten

Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fumper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 12:25
Efter en hektisk arbejds uge har jeg i dag haft tid til at se på et tip jeg fik fra en bruger (ujn2) her på sitet, så nu har jeg endelig fået discretes på min XBOX (WOHOOO!) så nu mangler jeg kun at sony tager sig sammen og fikser ps3 så den sender strøm gennem usb-porten igen... så jeg kan få min ps3 med igen også

Oscar, mangler du discretes på alle dine ting eller? (jeg har simpelthen misset dit indlæg :( sorry)
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
oscar36 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-November-2008
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oscar36 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2008 kl. 01:27

Hej fumper. jeg har fuldt dette emne med interesse, og nu har jeg et spøgsmål: jeg har en Lintronic 238 med beo4 og beo5 og et setup som ser ud som sådanne:

Pioneer PDP-508XD plasma
Motorola VIP1510 sat top box
Denon AVR-1907 surround amp.
Microsoft mediacenter

og kan ikke finde ud af discrete on/off, har set at du har skravet om det før, men forstår ikke hvordan man laver det og finder koderne
så vis du kan forklare hvordan du har lavet det, ville jeg blive meget glad.

Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fumper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 14:33
Giver dig lige en opdatering når det er...

og det skal siges at jeg ikke har nogen salgs interesse i det... jeg gør det udelukkende for sjov... og for at vise mine sager frem... :)
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af fumper fumper skrev:

Hehe... det ér en dyr måde, men til gengæld, så kan man også få ALT som man gerne vil have det, og er man som f.eks. mig en sucker for b&o's betjening, men har ikke lyst til at betale for deres produkter, så er det er ret god måde at få det på (hvis man enten er lidt en nørd, eller gider betale for det... )

det kræver dog også at man får de rigtige produkter ind i systemet, for de skal helst understøtte min kæphest...
"Discretes"

Hans, hvis du bor i Københavnsområdet, og har lyst til at se setuppet i funktion, så regner jeg med at arrangere en demo aften for de interesserede i løbet af et par uger...

EDIT: jeg har også fået min Beo5 nu, og efter al min ballade med lyn og torden, kommer det lige til at tage et par uger at få styr på det hele


Jamen det lyder da ret spændende, men jeg nægter at betale så meget for betjening .
Jeg forstår godt det fede i konceptet med B&O-remote uden B&O mislyd.
Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fumper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 14:11
Hehe... det ér en dyr måde, men til gengæld, så kan man også få ALT som man gerne vil have det, og er man som f.eks. mig en sucker for b&o's betjening, men har ikke lyst til at betale for deres produkter, så er det er ret god måde at få det på (hvis man enten er lidt en nørd, eller gider betale for det... )

det kræver dog også at man får de rigtige produkter ind i systemet, for de skal helst understøtte min kæphest...
"Discretes"

Hans, hvis du bor i Københavnsområdet, og har lyst til at se setuppet i funktion, så regner jeg med at arrangere en demo aften for de interesserede i løbet af et par uger...

EDIT: jeg har også fået min Beo5 nu, og efter al min ballade med lyn og torden, kommer det lige til at tage et par uger at få styr på det hele


Redigeret af fumper - 25-Oktober-2008 kl. 14:17
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 13:51
Har jeg overset noget, eller er det bare en sindsyg dyr måde at få en multifjerbetjening på ?


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu