recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanal 5 HD fra nytår
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKanal 5 HD fra nytår

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 23:14

Kanal 5 HD starter den 07-01-2008

 

Til top
jdjespersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 22:25

Oprindeligt skrevet af Doose77 Doose77 skrev:

Jo jo TV2 Sport kommer jo om nogle dage


Ehh... wot?? Hvornår kommer den, og er det bekræftet? ...og i så fald, fra hvilken kilde? Ville satme da få mig til at klappe i mine små fede hænder

Jeppe

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af Doose77 Doose77 skrev:

Nogen der ved noget om Kanal 5 HD kommer til Stofa også? Nu hvor man har fået sig en Zaptor ville det være rart med nogle kanaler i HD pakken der rent faktisk er lidt mere interessante. Jo jo TV2 Sport kommer jo om nogle dage men det ville da være super med Kanal 5 HD også. Så måtte de for min skyld gerne fjerne Silver HD 


Sidst jeg spurgte Stofa vidste de ikke om de fik den eller ej.... men det ville da være sært hvis danmarks næst største kabel tv udbyder ikke skulle føre denne kanal... hvorfor skulle Kanal 5 ikke ønske at tjene de ekstra penge...?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Jeg betaler for den store pakke ved tdc kabel tv. og jeg ser måske også kun de ca 10 kanaler ud af de 32. men det er jo ret simpelt, TDC vil ikke miste
penge, så hvis de en dag laver det så hver kan vælge de kanaler de vil have, så vil man nok spare en lille smule, men de danske kanaler som de ved folk gerne vil have bliver
prissat dyrt, og man får rabat jo flere kanaler man vælger.



Nu er det jo ikke TDC der prissætter dem, og de danske kanaler er dyre;

TV3 224,05 kr.
TV3+ 161,65 kr.
Kanal 5 155,40 kr.
TV 2 Sport 240,00 kr.
SBS 155,40 kr.
TV 2 Zulu 119,40 kr.
TV 2 Charlie 95,40 kr.
TV 2 Film 84,00 kr.
Disney Channel 69,00 kr.
Eurosport 98,00 Kr.

Det er priserne for 2008 ekskl. afgifter og moms.

Kilde: Sydvestjyden fra Digitalt.tv forum
Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 10:46
Nogen der ved noget om Kanal 5 HD kommer til Stofa også? Nu hvor man har fået sig en Zaptor ville det være rart med nogle kanaler i HD pakken der rent faktisk er lidt mere interessante. Jo jo TV2 Sport kommer jo om nogle dage men det ville da være super med Kanal 5 HD også. Så måtte de for min skyld gerne fjerne Silver HD 
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 12:42
For flere år siden blev det vedtaget i Folketinget man som tilsluttet i Antenneforeninger skulle tilsluttes i Stjernesystem "Således man kunne tilsluttes enkeltvis og i Pakker".

At samme antenneforeninger opfører sig som om denne ombygning aldrig har fundet sted er noget andet.

De som skriver et anlæg kun er beregnet til den store pakke (pakke 3), ja klart klart. Ellers har ingen jo mulighed for vælge pakke 2 eller pakke 1. Det med man fortsat lader os forstå "Valg af pakker skal ske kollektivt, selvom tingene både er ombyggede og lovbestemte".

Hvilket fortæller mig at Forbrugerstyrelsen er bedøvende ligeglad med os seere, går den, så går den. For Bolig-  såvel som for Antenneforeninger.

Der hvor Brabrand Boligforening har hugget hælene i er i forhold til Affaldsordninger, for ikke bare rette ind efter Kommunens krav.


Redigeret af moho - 03-December-2007 kl. 12:44
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2007 kl. 23:12

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

TDC er da ikke ene om at dette.

Hehe, nej da, sådan er det vel med alle steder, de lever jo af det, og folk får også hvad de betaler for, at de så ikke bruger halvdelen af det kan de jo ikke tage sig af...

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2007 kl. 23:09
TDC er da ikke ene om at dette.
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2007 kl. 23:00

Jeg betaler for den store pakke ved tdc kabel tv. og jeg ser måske også kun de ca 10 kanaler ud af de 32. men det er jo ret simpelt, TDC vil ikke miste penge, så hvis de en dag laver det så hver kan vælge de kanaler de vil have, så vil man nok spare en lille smule, men de danske kanaler som de ved folk gerne vil have bliver prissat dyrt, og man får rabat jo flere kanaler man vælger.

Så jeg vil gætte på det vil se ca sådan her ud.

jeg har TDC kabel tv med stor pakke, og jeg giver vist omkring 150 kr per måned lige nu.

hvis jeg selv kunne vælge mine kanaler, og jeg vælger alle de største danske kanaler som f.eks
Dr1, DR2, TV2, TV2 Zulu, TV2film, Kanal 5, kanal 4, Tv3, Tv3+.

også siger jeg det er de danske kanaler jeg vil have, så ligger prisen på de kanaler sikkert på 130-140 kr for dem alene.. og det gør den fordi det er meningen at folk skal tænke jamen jeg får jo 32 kanaler for kun 10-20 kr mere..

TDC tjener ikke penge på at folk kun har de kanaler de gider se, de tjener på vi betaler så meget som muligt, for så mange skod kanaler som muligt.

Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Herregud, 9000 kr. om året i stedet for 2500 kr. har vi jo alle råd til.

Men din løsning er vel, at jeg bare kan flytte...



Din bombastiske forum stil vil bare ingen ende tage. Jeg undlader at kommentere på den quotede sætning.

Men at din andelsforening er noget mærkeligt sammensat er vel for faen ikke TDC STOFAs, eller nogen anden tvudbyders skyld skyld...?


Redigeret af HQjben - 21-November-2007 kl. 14:28
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 09:15

Oprindeligt skrevet af HQjben HQjben skrev:


Jeg synes det er sjovt som hylekoret med dyre kanaler vokser... Lev dog med det, der gør alle andre. Det er trods alt jeres eget valg at i køber en given pakke. I har vejet indholdet og ment at det er x antal kroner værd. Der er dog en hvis grad for valgfrihed.

Øhm...nej, jeg har ikke valgfrihed, da jeg bor i en andelsboligforening, hvor der i vedtægterne står at alle SKAL betale for den store pakke.
Dette skyldes den ejendommelige måde vi er koblet op til Stofa på.

Fair nok, men den store pakke fik for et lille års tid siden Disney og Viasat Golf inkluderet, hvilket var hovedårsagen til at prisen steg med ca. 50%.

For hvis det skulle være rimeligt, hvorfor så ikke smide TV1000- og Canal+-pakken i den store pakke også? Herregud, 9000 kr. om året i stedet for 2500 kr. har vi jo alle råd til.

Men din løsning er vel, at jeg bare kan flytte...

Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2007 kl. 21:24
Lækkert med endnu en HD-kanal, så mangler vi bare noge HD-bokse fra Yousee, der rent faktisk virker Det lader til at blive et dejligt "fjernsynsår"

Jeg synes det er sjovt som hylekoret med dyre kanaler vokser... Lev dog med det, der gør alle andre. Det er trods alt jeres eget valg at i køber en given pakke. I har vejet indholdet og ment at det er x antal kroner værd. Der er dog en hvis grad for valgfrihed.

En ting jeg til gengæld kunne forstå i brokkede jer over, er licensen... Der er overhovedet ingen valgfrihed her skal man, som forbruger betale, uanfægtet om man ser kanalerne eller ej. Bare man har et fjernsyn skal man betale.

Jeg vil lige indskyde til sidst at jeg har det fint, med de forskellige pakker fra yousee samt deres priser, det samme gælder for licensen.


Redigeret af HQjben - 20-November-2007 kl. 21:26
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu