|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ypper ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 12-November-2007 kl. 19:22 |
har hørt der findes en adaptor til ps3 så man kan bruge en harmony fejernbetjening på den.... er der nogen der kender til den??? |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
jeg vil tro du skal læse dette igennem fra engadget, der er beskrevet i detalje hvordan du gør
|
|
![]() |
|
ypper ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
ja det ser meget godt ud men tror den hed. harmony3. det var en fra logitech der sagde det |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Efter lang tids søgen har jeg fundet det du leder efter (efter jeg begyndte at lede selv) den du nævner er nok temmelig sikkert denne Mvh Ole |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |