recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med dansk epg og PVR?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med dansk epg og PVR?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
panch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med dansk epg og PVR?
    Sendt: 17-December-2004 kl. 19:02

Hej,

Jeg har bygget min HTPC ud af følgende stumper:
Shuttle SN95G5 XPC
AMD Athlon64 3500+
1GB Corsair Value Ram
2x160GB Samsung HD's (komplet lydløse)
HIS ATi All-In-Wonder(AIW) 9800 Pro

Systemet er næsten perfekt, bortset fra at blæseren på AIW lamer lige lovligt meget. Derfor har jeg bestilt en anden blæser jeg kan styre RPM's på.

Førstegangsejer af ATi-kort har givet mig en del hovedpiner med deres drivere, og har desværre også erfaret at AIW ikke kører så godt med MCE 2005. Første gang jeg installerede det fik jeg det ihvertfald ikke til at virke optimalt, så nu kører jeg alm XP. Jeg dog bestemt med at få det op at køre når jeg får lidt mere overskud til at smide MCE på en partition for sig selv, da der findes modificerede ATi drivere derude der er lavet til AIW og MCE.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre lidt meninger om hvad I bruger af programmer(alle Jer der ikke kører med MCE) ) til at optage med og som generelle HTPC front-ends. Jeg kunne også godt tænke mig at høre fra folk som har fået EPG med dansk visning til at virke, samt video-optagning heraf. Til sidst kunne det være godt at vide hvilke codec's I bruger til at encode video-optagelser med.

Nogen der har nogle erfaringer her? Specielt er AIW ejere meget velkomne! :) Ultimativt er AIW 9800 Pro ejere med MCE kørende :)

Mvh panch

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu