recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medie bokse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedie bokse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jetjager Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Medie bokse
    Sendt: 09-Januar-2008 kl. 15:19

Hejsa,

Jeg mangler en harddisk eller lignende, som jeg kan bruge til at gemme film mm. på og så koble til fjernsynet og afspille direkte derpå. Jeg har set at Packard Bell har noget de kalde store and play, men de får blandende anmeldelser. Er der nogen, der kender andre i samme stil, eller kan foreslå andre måder at gøre det på - jeg gider ikke brænde nye DVD'er hver gang jeg vil se noget, jeg har downloaded eller optaget selv. Man kan vel ikke rigtig bruge DVD/HDD optager til det?

Håber nogen kan hjælpe,

Mvh Henrik

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 15:24

Hej.

Det lyder som du har brug for en Tvix.

http://www.tvix.co.kr/eng/

m.v.h.

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 17:11

Gå efter en af de gamle M-4000 som jeg har, eller kik efter en Popcorn Hour A-100.

Vær opmærksom på at mange af de nye afpillere har problemer med DVD afspilning - enten i form af ISO eller VIDEO_TS mapper. Fejlen er blevet introduceret efter man har prøvet at tilføje support for HD. Det er derfor jeg siger at den gamle 4000 model er at fortrække frem for den nyere 4100 eller 6500 som snart kommer.

Redigeret af kim.t - 09-Januar-2008 kl. 17:16
Til top
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2008 kl. 23:19
Du kunne f.eks bruge en Rapsody 100 eller 300   ,  den kan afspille det meste  , du mont em alm 3,5" HD i den selv  op til  750 GB   har selv en  og er meget tilfreds med den   ,  den kan bruges som  Ext  HD også  via  USB  2,0    www.rapsody.de 
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2008 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af jetjager jetjager skrev:

Jeg mangler en harddisk eller lignende, som jeg kan bruge til at gemme film mm. på og så koble til fjernsynet og afspille direkte derpå. ... - jeg gider ikke brænde nye DVD'er hver gang jeg vil se noget, jeg har downloaded eller optaget selv.

Du har altså filerne på din PC?
I så fald forbinder du en Media Extender eller Media Player (Wireless) til dit TV. Den vil med et Serverprogram på din PC kunne hente og afspille alle dine videofiler over dit lokalnet, evt. trådløst.
Nemt og bekvemt. Priser fra ca 1000 Kr.

Erik Helmer Nielsen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu