recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi

 Besvar Besvar Side  <1234 26>
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 11:36

Stort tillykke med det. Det ser sgu også godt ud  
Kunne du egentligt bruge det beslag der hang der i forvejen?

Hvordan er oplevelsen op imod dit gamle PX80 ?

Går jo selv og venter på et PX80 til soveværelset. Skulle gerne komme i morgen. Det er forfærdeligt at gå og vente på sådan noget! :) !!

 

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 11:56
Tak,ja kunne godt bruge det beslag,det virker ok,fordi jeg ikke har skifter det ud er de vægge jeg har her i huset er det beslag jeg har nu har godt fat i væggen,der for tør jeg begynd at rode med et nyt beslag,har ikke se så meget endnu,men det jeg kan se er at billedet virker mere rolig,ligesom der er en del mere dybte i,det sorte er bare mere sort,px80 er en god skærm,har lige solgt mit PX80 privat 1 år gammel 
Til top
lasse.j5 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lasse.j5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 18:37
Rigtig lækkert setup du har der.

Kan du ikke køre fronterne på din Densen hele tiden og så bruge pre-out på din Marantz? Så du ikke skal skifte når du skal høre stereo?
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

TV

Så kom det nye Pioneer 5090H ind i stuen,det er en Wow skærm.
 

Fed skærm du har fået dig.

Men kan da se at de ikke rigtigt har fået elimineret refleksioner, på trods af meldinger om det modsatte her på forumet...


Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2009 kl. 06:29

Oprindeligt skrevet af lasse.j5 lasse.j5 skrev:

Rigtig lækkert setup du har der.

Kan du ikke køre fronterne på din Densen hele tiden og så bruge pre-out på din Marantz? Så du ikke skal skifte når du skal høre stereo?

Tak,jo det kunne jeg nok,men vil gerne holde det adskilt,det er heller ikke det store arbejde at flytte om,par minutter efter så køre det,skal jo spare på strømmen,så Connie Hedegaard ikke kommer efter mig.
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2009 kl. 06:34
Oprindeligt skrevet af HQjben HQjben skrev:

Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

TV

Så kom det nye Pioneer 5090H ind i stuen,det er en Wow skærm.
 

Fed skærm du har fået dig.

Men kan da se at de ikke rigtigt har fået elimineret refleksioner, på trods af meldinger om det modsatte her på forumet...


Tak,der er refleksioner,men ikke mere end der var på mit px80,hvad folk siger skal være mig udsagt,det står ikke mere end 1.5 meter fra en terrassedør og 3 store vinduer med høj sol på havde godt nok trukket stoftgardiner ned da jeg tog billederne,det genere ikke mig,der er så meget andet godt ved den skærm 

Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2009 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Oprindeligt skrevet af HQjben HQjben skrev:

Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

TV

Så kom det nye Pioneer 5090H ind i stuen,det er en Wow skærm.
 


Fed skærm du har fået dig.

Men kan da se at de ikke rigtigt har fået elimineret refleksioner, på trods af meldinger om det modsatte her på forumet...


Tak,der er refleksioner,men ikke mere end der var på mit px80,hvad folk siger skal være mig udsagt,det står ikke mere end 1.5 meter fra en terrassedør og 3 store vinduer med høj sol på havde godt nok trukket stoftgardiner ned da jeg tog billederne,det genere ikke mig,der er så meget andet godt ved den skærm 



Jamen, det er en super fed skærm, ingen tvivl. Og jeg er meget misundelig på dig, på den gode måde altså.

Grunden til min forvirret smiley var at mange har påstået at de har vinduespartier lige bag deres 5090, uden den mindste reflektion. Jeg har et Pio 4280, og har ligesom dig masser af lys. -Og refleksion.

Det synes jeg er noget underligt noget at postulere.

Men sorry for oftopic. Super cool setup du har det i det hele taget!
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2009 kl. 09:27

Oprindeligt skrevet af HQjben HQjben skrev:


Jamen, det er en super fed skærm, ingen tvivl. Og jeg er meget misundelig på dig, på den gode måde altså.

Grunden til min forvirret smiley var at mange har påstået at de har vinduespartier lige bag deres 5090, uden den mindste reflektion. Jeg har et Pio 4280, og har ligesom dig masser af lys. -Og refleksion.

Det synes jeg er noget underligt noget at postulere.

Men sorry for oftopic. Super cool setup du har det i det hele taget!

Du behøver ikke at undskylde,jeg tog det ikke som negativ,men som en blot en konstatering,men kan kun gi dig rat i hvis man siger det at der ikke er så meget refleksioner,nu er det lang tid siden at jeg har set nogle af de andre modeller,om der er mere eller mindre refleksion ved jeg ikke.
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 15:55
Nu har jeg set noget mere tv på mit pio via HDsatbox og set et par blu-ray film,det jeg har lagt mærke til er at der er flere detaljer i farveområderne i det sorte f.eks,linierne er bedre tegnet op, hvis en har en mørk jakke og mørk trøje på kan man sagtens skelne mellem de to ting som skygge detaljer,det kunne jeg også på mit px80,nu er det tydelige,farverne som hvid ser mere hvid ud,den røde farve virker mere dybrød i det,flere detaljer i billedet,billedebehandlingen er super, har heller ikke oplevet det med,at hvis man ser et skarpt lys,som en sol hvor man ikke ser flere ringe rundt om solen,har ikke set det hakker ved sidevejs panoreringer endnu,den digitale og anelog tuner er der et bedre billede på i forhold til px80,selve tvet støjer ikke så meget,men kan godt høre en svag summen,hvis jeg skal komme med 2 minusser så er fjernbetjeningen meget retnings bestemt,rammen rundt omkring skærmen er meget statisk,tiltrækker meget støv ,håber at det vil aftage,så hvis det er som man siger, at der er en del forbedringer efter en kalibrering,så kan jeg ikke andet end glæde mig
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 15:59
Rigtig flot setup, også flot "sat op", pænt og nydeligt!
M.h.t. din remote, så havde jeg samme problem da jeg fik min 436XDE, og da jeg så købte en Logitech Harmony forsvandt det helt. Så det kan jeg varmt anbefale.

Til 352,- kr er den helt uden sammenligning!!

Køb den her:
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 16:00

Tillykke med dit nye TV!

Det eneste negative der er at sige om det, er netop rammen. Den tar' mod alt støv, skal nærmest tørres af dagligt for at være pæn. Og så får den lynhurtigt ridser, små fine af aftørring, og større hvis der kommer børn i nærheden

Lidt underligt at der er grønlig farve på skærmen når den er slukket. På min er det mere over i violet



Redigeret af Kampus - 21-Marts-2009 kl. 16:02
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 16:14

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Rigtig flot setup, også flot "sat op", pænt og nydeligt!
M.h.t. din remote, så havde jeg samme problem da jeg fik min 436XDE, og da jeg så købte en Logitech Harmony forsvandt det helt. Så det kan jeg varmt anbefale.

Til 352,- kr er den helt uden sammenligning!!

Køb den her:

Takker,jeg vil da bestemt overveje det,hvis jeg ikke kan vende mig til den.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu