recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opladning via AC adapter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpladning via AC adapter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Feed the Pie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Opladning via AC adapter
    Sendt: 31-Januar-2008 kl. 11:55
Jeg har været sydpå og har købt en AC-adapter med USB-tilslutning. Det skyldes, at jeg af og til rejser uden computer og derfor gerne vil kunne lade forskellige apparaturer (mobil, MP3, GPS mv.) uden computerens USB-porte - og uden at skulle have 3-4 forskellige adaptere med.

Den indkøbte størrelse ser sådan her ud

Der står på indpakningen, at den er fremstillet mhp. opladning af Ipod Shuffle. Jeg har testet den på forskellige Ipod-produkter og min SE-mobil. Det virker alt sammen fint.

Imidlertid vil jeg også gerne lade min Garmin 760 via adapteren. Den er dog helt ny, så jeg er lidt øm over for den. Er der en kyndig sjæl, der kan fortælle mig, om jeg risikerer, at GPS´en tager skade af at forsøge?

Det er egentlig lidt pudsigt, for jeg har aldrig holdt mig tilbage fra at forbinde noget som helst via computerens USB-port, og forskelligen i kvalitet osv. er vel ikke synderlig stor?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu