recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med opdatering af software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med opdatering af software

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med opdatering af software
    Sendt: 04-Februar-2008 kl. 19:15

Så er den nye boks hentet og sat til... MEN der er problemer med installation af ny software... har prøvet 8 gange foreløbig, alle med samme resultat = error 25, boot, forfra....

Nogen der har en god idé om hvad der kan være galt?

Har haft strømmen samt antennen fra i flere minutter.

Til top
mosx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 19:22
Jeg havde samme problem. Jeg havde oprindeligt signalet splittet til både TV
(til analog tuner) og til Samsung boksen. Jeg prøvede så at sætte antenne-
kablet direkte i Samsung boksen og bagefter virkede det.

Jeg tror at den er meget krævende med signal-kvaliteten, eller også var det
bare tilfældigt, at det virkede lige bagefter...
Sony KDL-55W807CSAEP, Yamaha RX-V775
Til top
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 19:55
Der er hul igennem nu... 13. gang er jo som bekendt lykkens gang hehe. Havde en youSee tekniker igennem, og efter et par ekstra forsøg var den der. Mystisk...
Til top
mosx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:00
Jeg tror også det var et tilfælde, at det virkede efter jeg satte stikket direkte
i. Jeg har ikke haft problemer med samme splitter til mine FireDTV bokse.
Sony KDL-55W807CSAEP, Yamaha RX-V775
Til top
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:10

Det sjove er så, at jeg INTET ændrede

Lige pludselig sagde den bare status "0" i stedet for "-1", der hvor jeg skulle bekræfte at jeg ville opdatere...

Da jeg tastede net-nummer for Køge 1. gang, fandt den 75 kanaler inkl. radio - alt for lidt, halvdelen af C+ kanalerne manglede, DR, DR2 og TV2 var der heller ikke... Først 4. gang fandt den 148 kanaler, og nu kører det. Bortset fra TV2 Sport HD, som den siger jeg ikke har adgang til - mystisk - må høre youSee i morgen.

Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:29

TV2 Sport HD - kræver den fulle pakke

http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_hdi

Til top
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:46

I know - vi er lidt "specielle" hernede i Køge, også mht. fjernsyn hehe. Vi er på Køge Byfællesantenne, der får signal leveret fra youSee - ifølge mine oplysninger HAR vi fuldpakken... det er bekræftet af en youSee medarbejder sidste år i anden sammenhæng - men om det passer..??..

 

Til top
Jens G Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 141
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 21:49

Mit nyindkøb gav også error 25 da den skulle opdatere software.

Et længere opkald til YouSee gav ikke noget resultat, bortset fra en fejlmelding.

I et sidste desperat forsøg prøvede jeg at slukke mit Pana 42PX70 og opdatere i blinde, og bingo - så virkede det. Om det var et tilfælde? Aner det ikke.

Når jeg ser på signalkvaliteten står den til ca. -15 i styrke og ingen bitfejl.

Jens G
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 22:12

se Køge bynet [01259 ]kanalnøgle her http://www.koege.dk/data/1178502/program2008.pdf i har fuld pakke, dog på andre frekvenser, i har også lidt lokalt tv osv..

Men I har IKKE alle QAM (digital) til rådighed derned, derfor er der nok nogle ting på selector som ikke virker.

Vedr. Tv2 sport HD, har der vist været generelt udfald, også på Stofa iflg andre herinde.



Redigeret af Think-T-wice - 04-Februar-2008 kl. 22:13
Mvh

Think-T-wice
Til top
bluesy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-September-2004
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 22:55
Jeg måtte også ha fat i kundeservice, han sendte en lille pæn besked til boksen om at den skulle tage sig sammen, og så virkede det.
Til top
jesperDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Maj-2006
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 23:29

Hej

Jeg har i dag købt den nye samsung dekoder i en tdc butik med HD abb.. Da jeg kom hjem tilsluttede jeg dekoderen til tdc kabeltv (jeg har fuldpakken) og via hdmi til tv. Tænder dekoderen og den finder som det første et "systemupdate" og begynder og hente den. Displayet på dekoderen skriver "codn", men efter cirka 1 minut skriver displayet "Er:25" eller "Er:31. Dette gentager sig hele tiden. Er der andre i aalborg området, der har samme problem. Kundeservice kunne intet stille op, andet end at skrive en fejlbeskrivelse om mit problem. Ved i hvad det er for nogle fejltyper og hvordan jeg kommer videre?.  Jeg har prøvet at benytte forskellige kabler korte som lange, men det hjælper ikke og der er ikke tilkoblet en antenneforstærker, internetkabel eller lignende.

mvh.

jesper, aalborg

Til top
bluesy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-September-2004
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 08:20
Jesper: det er samme fejl som mig, de skal sparke til din HD klods inde fra kundeservice, det sker ved at du slukker den i min 20sec og de sender et signal til den "tv server/fordeler" du er tilsluttet og så skulle det virke, det kunne de inde fra kundeservice da jeg ringede, bare bed om en der ved noget om HD boksen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu