recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WII - kodefri?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWII - kodefri?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lone Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Emne: WII - kodefri?
    Sendt: 17-Februar-2008 kl. 19:19

 

Kan WII gøres regionskodefri? Ved nogen hvordan? jeg er kommet til at købe et WII spil til sønnen i Asien, og det er regionskodet til US.

Vh Lone

 

 

TV: stort..
PC: 1 stor & 1 lille
Lyd: Denon/DALI
DVD-HDD: Pioneer
Kamera: Nikon + VR 18-200 (cool)
Bil: Chevrolet
Togkort: Ja da :)
WWW: skal opdateres
Whisky: Talisker & Oban
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2008 kl. 23:02
Du kan jo altid få sat en chip i den, prisen afhænger af modelnummeret, da det er væsentligt dyrere på de nyere modeller end på de ældre.
 http://www.mm-konsol.dk/
Husk altid at have din wii opdateret med nyeste PAL firmware, da mange spil fra andre regioner ellers kan finde på at opdatere din maskine med en inkompatibel firmware, og så er det slut med din wii.
Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 08:10
Hvis det kun er for et enkelt spils skyld, kan det ikke betale sig - men hvis du jævnligt kommer forbi Asien eller andre steder hvor spillene er billigere end her (det er vist stort stort set alle steder) er det en god ide med en chip.

Når du har chippet din konsol, kan du også tage backups af dine spil (jeg hader når et spil til 499,- ikke kan bruges pga. en dum lille ridse)

Du kan også spille pirat-spil (og her mener jeg ikke Zack & Wiki: Quest for Barbaros Treasure) men det er selvfølgeligt dybt ulovligt.

(det med at tage backups af sine egne spil er vist også på kanten af loven, men det er jeg nu ligeglad med - at man ikke har lov til det, anser jeg som en utilsigtet bivirkning af en kringlet lovtekst)

Det er ikke ulovligt at chippe sin konsol - men garantien ryger selvfølgelig.

-Kent

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu