|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 18-Februar-2008 kl. 21:23 |
Er der nogen der ved om Harmony One kan bruges til en Mac mini og til boxen fra TDC TV ?
|
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Jeg havde problemer med min Harmony 885 og min Apple TV. Koden fandtes ikke i databasen dengang jeg testede det, så jeg måtte kode den selv. Det var ikke noget problem at indkode knapperne, men harmony reagerede meget langsomt på tryk, uanset hvor meget jeg havde fintunet hastigheds indstillingerne.
Jeg fik det aldrig til at virke optimalt og opgav til sidst. Men mon ikke koden til Apple TV/Mac mini findes i logitechs database nu. Så burde det ikke være noget problem |
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
Interssant, kan nemlig heller ikke få min muiltiremote(Philips) til at fungere ordentligt med AppleTV. Som om disse multiremotes har timingsproblemer i forhold til den originale remote. Vil tror det også kan give problemer med Mac Mini. |
|
![]() |
|
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Der er ikke problemer med alle remotes. Min One for all virker 100% perfekt sammen med apple tv. Ingen forsinkelser eller andet at bemærke
|
|
But did you die?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |