Hej Navi-folk.
Jeg har købt mig en Nokia 6110 Navigator, som først manglede licensen på det medfølgende Nordics-kort. Men jeg fortalte forhandleren, at jeg alligevel ville købe hele vesteuropa med nordics kortet, så det var egenligt lige meget, at licensen til det medfølgende nordics-kort ikke var til stede.
Fint, jeg går ind på Route 66's hjemmeside og downloader "Vesteuropa med nordics" kortet + anskaffer mig licensen til kortet, der koster 99 Euro. Kortet bliver også låst op og min position angives på displayet. Men så kommer problemet:
Jeg kan ikke navigere til en bestemt destination, her melder siger telefonen: "An error has accured" og på displayet står der skrevet at der ikke er nok hukommelse til at udføre denne handling?? Jeg har sikret mig at lægge et 2 Gb (originalt Nokia kort) i telefonen, har også prøvet med et 2 Gb Sandisc kort og et 4 Gb kort, med samme resultat???
Er der nogen herinde der har oplevet det??
Telefonen er nu til rep. via Sonofon, manden vidste heller ikke hvad det kunne være. Så vi må se hvad der sker........... Ventetid
Mvh Dief
Redigeret af Dief - 21-Februar-2008 kl. 12:07