recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dine spil (PS3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDine spil (PS3)

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 13:31
Jeg har

GT5 Prologue. Superfedt spil

Fifa 2008. Det er svært, men er dog blevet lidt bedre end i starten.

Formula 0ne championship edition. Har ikke spillet det så meget, det fulgte med da jeg købte PS3.

Oblivion game of the year edition. Rigtigt godt rolle spil, har dog ikke haft så meget tid til at spille det, da jeg er gået mere amok over GT5, men skal helt klart spille det når jeg bliver træt af de andre.

Det næste bliver GTA 4, når det kommer.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 14:50

Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:


Oblivion game of the year edition. Rigtigt godt rolle spil, har dog ikke haft så meget tid til at spille det, da jeg er gået mere amok over GT5, men skal helt klart spille det når jeg bliver træt af de andre.

Pas på! Du bruger LET 200-300 timer når først du kommer igang!

Og når du tror du er færdig, så tjek lige www.uesp.net ud og se om ikke du stadigvæk har udsigt til 20-30 timers gameplay

| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 11:10
Ok, der er kommet nyt til siden sidst.

Lige en opfølger på det sidstnævnte spil fra min side:

Assasin's Creed: Utrolig flot og stort spil. Måske lidt for stort? Jeg kan kun forestille mig, hvor lang tid man skal bruge på at ride rundt i Kingdom for at finde alle flag og alle tempelriddere. Og hvor meget tid man skal bruge på at finde alle flag og alle tempelriddere i hver by. Det er nok lidt for meget overkill, synes jeg. Nu har jeg mangler jeg vidst kun 2 eller 3 missioner, før jeg har gennemført spillet, men jeg orker næsten ikke mere. Det er det samme hele tiden. Der er ikke meget nyt under solen. Dermed ikke sagt at mine kills har været smukke - det har nærmest været slagtninger, men det har INTET betydet for spillet. Det er lidt synd, synes jeg. Jeg har ikke spillet det længe, da jeg simpelthen ikke rigtig gider mere, da jeg gerne vil have alle observationsposter og alle "undersøgelser" i hver by (og det tager altså tid!).  Derfor kan jeg nok kun give spillet 7/10. Det lå i hvert fald på 8/10, da jeg begyndte...

Gran Turimso 5 Prologue: Absolut et fedt spil! Her får man virkelig bil for pengene Det kan være ret svært til tider, men det er stadig godt! Eneste "ulempe" er de bilkrav, man ind i mellem får stillet. Fx, at man SKAL bruge en bestemt BMW til et løb. Derfor skal man skrabe penge sammen til den bil, og så bruger man den KUN i det ene løb. Det kan ikke betale sig at sælge bilen igen, da man stort set ikke får noget for sin brugte bil. Det er lidt frustrerende til tider, synes jeg.  Ellers et fedt spil! Jeg har kun prøvet online delen én gang, hvor det ikke var særlig fedt. Det kørte perfekt, men jeg var blevet sat sammen med en fyr, der havde en super custom bil, så han var mere end en halv omgang foran mig på Daytona. Der burde man nok have fået en mere ligeværdig modstander. Men jeg ligger stadig på 9/10.

Rainbow Six Vegas og Call of Duty 3 er nye, så dem har jeg ikke fået spillet nok. Dog vil jeg sige, at de virker meget gode, men Rainbow Six fejler helt klart ved de urimelige lange afstande mellem hvert checkpoint.
Anders
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 11:20
Konen slæbte forleden Guitar Hero III hjem... jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk, men idag er mine fingerspidser næsten følelsesløse efter at have spillet 7 timer i træk i går aftes  SUPER sjovt spil.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 13:49
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
nfspower Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:



Hvordan laver du det spas der ?
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
Til top
Hoxer.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 19:41
Spil

Motorstorm

Formula One Championship Edition

Tiger Woods PGA TOUR 07

World Snooker Championship 2007

Colin McRae DiRT

Uncharted: Drake's Fortune

Smackdown vs. Raw 2008

EA Sports Fight Night Round 3

Stuntman Ignition

Assasin's Creed

Ridge Racer 7

Resistance: Fall of Man

NHL 2K7

Virtua Tennis 3

DEF JAM: ICON

Burnout: Paradise

FIFA 08

NBA Street Homecourt

FIFA Street 3

GTA IV (er forudbestilt)

Burnout og Uncharted, synes jeg er de bedste... Forhåbelig kommer GTA
IV til at overtage pladsen.

Mvh Hoxer.DK
Pioneer 506XDE
&
Panasonic TH-42PZ85
PS3
Xbox 360
Wii

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 21:27
Spil

Rachet & Clank Tools of destruction

Assassins's creed

Guitar Hero 3 med 2 guitarer

Army Of Two

Burnout Paradise

Need 4 Speed Prostreet

UT 3

GT 5 Prologue

er meget glad for dem alle.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2008 kl. 03:04
CoD4 - Jeg har spillet online i næsten 40 timer over de sidste tre uger (jeg kom til gengæld vist kun lidt over halvvejs gennem den ellers korte singleplayer del).
Udover diverse yderst kortvarige forsøg gennem årene med PC shooters, er det er først de seneste måneder, på konsol, at jeg er begyndt for alvor at nyde den type spil (første- og tredjepersons) - og CoD4 er det første af dem jeg har spillet multiplayer i mere end et par timer.

GT5P - desværre for mig en lidt skuffende oplevelse. Delvist pga. af det yderst sparsomme (og med et par undtagelser noget kedelige) udvalg af baner. Delvist fordi jeg ikke rigtigt har fået taget mig sammen til at købe eller sammentømre et eller andet grimt specialmøbel der kan tillade med at bruge mit Logitech G25 sammen med lænestol og lavt glassofabord.
Og racerspil der ligger tæt på simulation snarere end arcade (omend GT5P, eller noget andet konsolmarkedet har at byde på, dog ikke kommer op på siden af de bedste PC sims), er en noget flad fornemmelse med et gamepad.

Everybody's Golf World Tour - spillede det et par dage og syntes det var meget underholdende, men jeg har lidt på fornemmelsen at det nok alligevel ikke ryger i maskinen særligt ofte.

Rainbow Six: Vegas 2 - spillede mig også ca. halvvejs gennem singleplayerdelen her, men købte det egentlig mest for at prøve et onlinealternativ til CoD4.
Det blev ikke rigtig til det helt store - og gør det nok heller ikke med de nye spil der er på horisonten.

Warhawk - jeg har ikke haft meget tid til at spille det med alle de timer jeg har lagt i CoD4, men jeg har da lige købt den nye indholdsopdatering i dag.
De gange jeg har spillet Warhawk er jeg dog mest af alt end med at rende rundt som en forvirret klovn. Bare fordi jeg er ved at have fået en smule styr på CoD4, er det åbenbart ikke ensbetydende med at jeg så på magisk vis har tillagt mig nogen form for universelle evner i shooter genren. Pokkers osse!

Og så har jeg ellers en yderligere en portion spil - købt siden januar - som jeg i de fleste tilfælde ikke rigtigt har spillet i mere end nogle få timer (ikke så meget fordi de alle var dårlige, men jeg har ADHD så der skal normalt ikke meget til før jeg bliver træt af noget ). Her i blandt Viking: Battle for Asgard, Heavenly Sword, Uncharted: Drake's Fortune, Rachet and Clank, Motorstorm, Army of Two, The Club og Folklore.
Et fantastisk spil som Oblivion havde jeg allerede spillet på PC for over et år siden, omend jeg dog faktisk alligevel købte PS3 GOTY versionen sidste måned.

Lige nu ser jeg særligt frem til GTA4 (naturligvis), WipEout HD (vist sat til udgivelse en gang i maj, omend man godt kunne frygte at vi europæere endnu en gang får fingeren af de inkompetente idioter hos SCEE og skal vente yderligere flere måneder), Haze, MGS4/MGO (betaen starter på mandag ) og senere på året Battlefield: Bad Company og Socom: Confrontation.
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 13:17
Ok, så er der lige mere info omkring mine nyeste spil:

Rainbow Six: Las Vegas: Fanger egentlig meget godt ånden fra det originale Rainbow Six og Rogue Spear, som jeg voldspillede på PC, da de kom. Grafikken er hæderlig, synes jeg. Scenerne i helikopteren, hvor man kan kigge ud over Las Vegas (og byen i Mexico i starten) virker ret godt. Desværre har spillet også en mængde fejl. Lydniveauet på stemmerne svinger utrolig meget. Nogle gange kan man faktisk ikke høre, hvad man selv svarer tilbage osv. Der er adskillige grafikfejl, hvor man kan se igennem holdmedlemmerne, man kan gå igennem stolper osv. Det er sgu for dumt. Spillet er til tider ret svært, hvilket ikke gør så meget, men når der samtidig er ALT for langt mellem de fleste checkpoints, så er det meget frustrerende, hvis man bliver skudt af den sidste fjende (ud af rigtig mange) og skal starte forfra. Lidt flere checkpoints ville ikke skade. Jeg har ikke prøvet onlinedelen endnu, men det skal jeg snart. Jeg har endnu ikke taget mig selv i at have spillet dette spil meget mere end 1 time i træk, da det hurtigt bliver kedeligt, at spille det samme igen og igen, fordi man blev skudt. Det er lidt synd. Derfor må jeg nok nøjes med at give dette 6/10 (eller er det lige hårdt nok?)...

Call of Duty 3: Ikke fordi, jeg har spillet dette spil rigtig meget, men det virker ret godt, synes jeg (har aldrig spillet Call of Duty spillene før). Det er kaotisk, kuglerne flyver om ørerne på en, lyden er fed osv osv. MEN!!!! Jeg har pt. kun prøvet 1 slagsmål med en tysker, men for fa.... hvor er det åndsvagt! Det var monstersvært at finde ud af, hvor hurtigt man skulle vippe controlleren fra side til side (jeg endte med at holde den i én hånd og bare vibrere hånden så meget som muligt). Alt i mens ens soldaterkammerater står og kigger på - så skyd dog manden i stedet for! Ens kammerater har også en dejlig mani med at gå ind foran ind, når man skyder eller kaster en granat, hvorfor man selvfølgelig dør, da man ikke har plads til den slags folk i krigen. Igen har jeg ikke fået prøvet onlinedelen endnu. Jeg tror, jeg vil give dette spil 7/10 (eller måske kun 6/10?).

Tekken 5: Så lige dette spil var til salg for 74,95 på Playstation Store i går, så det måtte jeg da bare prøve. Det virker underholdende nok, men jeg tror nu måske nok, at det er et spil, som jeg kun kommer til at spille med vennerne. Efter at have downloadet spillet savner jeg lidt en oversigt over de forskellige knappers funktion på controlleren (enkeltvis og kombinationer). 6/10

Anders
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 15:00

Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:


Et fantastisk spil som Oblivion havde jeg allerede spillet på PC for over et år siden, omend jeg dog faktisk alligevel købte PS3 GOTY versionen sidste måned.

[homer] Mmmmmmmmm..... GOTY [/homer]

| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af andefeldt andefeldt skrev:


Tekken 5: Efter at have downloadet spillet savner jeg lidt en oversigt over de forskellige knappers funktion på controlleren (enkeltvis og kombinationer). 6/10



Start en kamp, sæt den på pause, så kan du se dem i mini menu'en der dukker op....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu