recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital Hd Boks Satellit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital Hd Boks Satellit

 Besvar Besvar Side  <1 9394959697>
Forfatter
Besked
imargo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2012
Sted: Vemmetofte
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér imargo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 18:18
Pænt goddag!

Er der nogen af jer, der har/har oplevet problemer med netkortet i den nye HD Entertainment boks?

Jeg har problemer med at få den til at koble på og blive på nettet, både med automatisk og manuelt tildelt IP-adresse. Har nu prøvet med forskellige kabler, via switch og direkte tilsluttet router (TDC Homebox).
Alle andre enheder (PC'er, Mac's, NAS, TV o.s.v.) kan sagtens komme på nettet.
Jeg kan se i menuen (Brugerindstillinger - Optagelsesindstillinger - Fjernoptagelse - Forbindelsesstatus), at netkortet skifter mellem Forbinder/Forbundet/Frakoblet konstant...
Det lidt underlige er, at jeg godt kan komme ind på "On demand" og se oversigten over tilgængelige film, men jeg kan ikke lave optagelser via "optag.canaldigital.dk".

Nå, det er jo småting sammenlignet med det man har været udsat for med boksen fra hel.. øhh Sagem Ermm

@isteen: Den ser fiks ud den lile ny, men man får jo også lov at betale for den!!


Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 19:45
Jeg har ikke lige problemer med nettet.
Men i starten kunne jeg ikke få det optag til at virke, jeg fik port numre og alt muligt hjælp fra cd og intet virkede, så jeg droppe det.
Ville så en måned efter tjekke det, og så pludsligt virkede det.
SVP03
Til top
imargo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2012
Sted: Vemmetofte
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér imargo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 21:21

Ahh, det er det der er galt!
Jeg venter da bare lidt så..  haha!

Tak for svaret, SVP03


Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af imargo imargo skrev:


Ahh, det er det der er galt!
Jeg venter da bare lidt så..  haha!

Tak for svaret, SVP03



Ikke den store hjælp.
Men CD påstod at det var min router den var gal med, selvom jeg godt kunne bruge go, altså se VOD film og serier.
Så jeg opgav at løse det, men de fandt jo nok en fejl et sted i systemet hos CD.
SVP03
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 17:46
Ingen der er sprunget på vognen, og har købt den nye HD Entertain Mini?
Steen
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 17:11
Så er der opdatering til den gamle Sagem 101 pvr.
Er ved at gøre det nu, aner ikke hvad der er med.
SVP03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 17:17
Her.

https://www.canaldigital.dk/kundeservice/Herognu/
SVP03
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnjkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Så er der opdatering til den gamle Sagem 101 pvr.
Er ved at gøre det nu, aner ikke hvad der er med.
 
Tak for info. Jeg er også ved at opdatere, så må vi se om der er sket en forbedring Smile

---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juli-2007
Status: Offline
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér videoguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 14:29
Hej begge,
Hvordan gik opdateringen? Nogen problemer eller forbedringer?
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 16:33
Den kører da endnu. Den er lige så lang tid om at starte, men den kan tilgengæld betjenes lige efter opstart, før var den træg i det de først 30 s.
Hvad skal jeg tjekke ?
SVP03
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnjkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 16:43
Når man spoler nu, viser den, den hastighed (med tal) man spoler med: 4x,64x og 300x. Jeg er ikke sikker, men jeg mener ikke den spolede med op til 300x hastighed inden opdatering?
 
Før jeg ude for at den nogle gange genstartede af sig selv, efter at have vist beskeden "Der er opstående en fejl, boksen genstarter efter 10 sekunder". Denne fejl håber jeg er væk nu, men det kan kun tiden vise.

---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 16:50
Den skriver x4, x64 og x300, kan ikke huske om den gjorde det før.
Jeg havde også problemer med at min skrev det med genstart efter at de 720p kanaler kom på.
Men jeg fik en box af en der ikke brugte den mere.
Så min gamle står på loftet.
Kan du ikke melde tilbage om det er væk, så vil jeg tage min med i sommerhuset.
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9394959697>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu