recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital Hd Boks Satellit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital Hd Boks Satellit

 Besvar Besvar Side  <1 94959697>
Forfatter
Besked
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnjkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Den skriver x4, x64 og x300, kan ikke huske om den gjorde det før.
Jeg havde også problemer med at min skrev det med genstart efter at de 720p kanaler kom på.
Men jeg fik en box af en der ikke brugte den mere.
Så min gamle står på loftet.
Kan du ikke melde tilbage om det er væk, så vil jeg tage min med i sommerhuset.
 
Jeg skal nok melde tilbage, men det var kun et par gange om ugen den gjorde det, så der går lige nogle dage inden.

---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top
Allan12 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 12:19
Advarsel:
Opdateringen blokerer for at kunne overspille optagelser til en HD eller DVD optager.
Har lige chattet med Canal Digital på deres kundeservice: Det er korrekt. Det gælder alle kanaler. Også Public service kanaler som fx alle DR's kanaler.
 
Der bliver også blokeret for overspilning fra alle andre Canal Digital boxe.
 
Hilsen
Allan
Til top
Allan12 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 12:27
Nedenstående drejer som om Sagem PVR 101 ST-boxen.
Undskyld, jeg er ny her. Troede forrige indlæg blev medtaget. Nu har jeg vist lært det.
Hilsen
Allan 
 
Oprindeligt skrevet af Allan12 Allan12 skrev:

Advarsel:
Opdateringen blokerer for at kunne overspille optagelser til en HD eller DVD optager.
Har lige chattet med Canal Digital på deres kundeservice: Det er korrekt. Det gælder alle kanaler. Også Public service kanaler som fx alle DR's kanaler.
 
Der bliver også blokeret for overspilning fra alle andre Canal Digital boxe.
 
Hilsen
Allan
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnjkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:12
Hej SVP03
 
Nu er der jo gået en uges tid, og der har IKKE været nogen genstartClap
 

---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2012 kl. 17:08
Hvis man har den nye Entertainment HDD modtager og oveni køber en mimi, kommer der omkring jul en opdatering, så du på mini kan se de optagelser du har på den store med HDD, ret fikst.

Redigeret af SVP03 - 02-November-2012 kl. 17:08
SVP03
Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juli-2007
Status: Offline
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér videoguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 18:09
Kan I der har opdateret PVR101 bekræfte, at det ikke længere er muligt at overføre optagelser via SCART stikket til en HDD recorder? Kommer der ikke signal ud på SCART længere, eller er signalet scrambled?
Jan
Til top
tx607 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tx607 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 20:04
Nu har jeg været den lykkelige ejer af den nye boks fra CD i lang tid,men...nu har de lige opdateret Softwaren, vel at mærke uden at jeg gav lov til det, og så starter balladen åbenbart igen.
Man mener åbenbart at det er smart at optagelser nu lægges i mapper hvilket jo også er en god ide. Man har så bare lige glemt at sortere det der ligger i mapperne.
Der ligger f.eks alle de programmer der er planlagt til optagelse men som ikke er optaget.
Funktionen med "øjet" der er lukket hvis man ikke har set et program, og åbent hvis man har set en del, eller hele programmet virker ikke mere.
Det er simpelthen for ringe, og jeg orker ærlig talt ikke CD mere.
Til top
MoTiNI Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MoTiNI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 22:50
Det kan ikke få mit pis i kog, hvis bare den daglige betjening og billedekvaliteten er i top, så er det sekundært hvordan optagelser ligger i mapper eller ej.

Det med øjet som åbner når man først har set optagelsen virker hos mig.
Mit Bang & Olufsen HD Cinema

Mine DVD film /
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 23:02
Lidt ærgeligt at det ikke er denne gang at de åbner for at se optagelser på mini optaget på den store.
SVP03
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vagnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2012 kl. 07:41
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Lidt ærgeligt at det ikke er denne gang at de åbner for at se optagelser på mini optaget på den store.
??
Det er jo netop det som bliver fremhævet ved denne opdatering:

Start afspiling på den ene boks og fortsæt på den anden
Start eller planlæg optagelser fra begge bokse
Afspil dine optagelser på begge bokse
Deling af favoritlister mellem boksene

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2012 kl. 07:46
Oprindeligt skrevet af Vagnen Vagnen skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Lidt ærgeligt at det ikke er denne gang at de åbner for at se optagelser på mini optaget på den store.
??
Det er jo netop det som bliver fremhævet ved denne opdatering:

Start afspiling på den ene boks og fortsæt på den anden
Start eller planlæg optagelser fra begge bokse
Afspil dine optagelser på begge bokse
Deling af favoritlister mellem boksene

Ok, havde kun tjekket den mail fra CD jeg fik, der stod det vist ikke lige.
Så kan man jo godt ringe og få tilbud på den igen ved at forlænge sit abb.
 
Kiggede ikke lige nøje efter, for det er kun 2 uger siden jeg talte med dem og der sagde de at den MÅSKE kom før jul, men nok efter jul.


Redigeret af SVP03 - 29-November-2012 kl. 07:48
SVP03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 11:00
Har fået min mini, virker fint med at afspille fra den store.
Kanallister laves på den store og overføres til mini.
Vender tilbage når jeg har testet lidt mere.
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 94959697>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu