recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital Hd Boks Satellit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital Hd Boks Satellit

 Besvar Besvar Side  <12345 97>
Forfatter
Besked
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnjkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 20:12

Oprindeligt skrevet af neumann neumann skrev:

 
En underlig ting er at billedet forsvinder når man går ind i epg (det er i venstre hjørne), men hvis man vælger kanalen igen så kommer det frem..

Det er vist fordi den modtager epg signalerne via Discoverykanalen. Derfor skifter den kanal når man bruger epg.

Til top
O'Brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Brian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 20:18
Bestilte min 28 marts. Venter...
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.

Til top
neumann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér neumann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af johnjkj johnjkj skrev:

Oprindeligt skrevet af neumann neumann skrev:

 
En underlig ting er at billedet forsvinder når man går ind i epg (det er i venstre hjørne), men hvis man vælger kanalen igen så kommer det frem..

Det er vist fordi den modtager epg signalerne via Discoverykanalen. Derfor skifter den kanal når man bruger epg.



Jooe måske, men den har jo to tunere ... ;)

Jeg bestilte min boks torsdag d. 3/4 og modtog den onsdag d. 9/4 - de sagde også 8-12 dage til mig.

Jeg kører lyden gennem et coaxialt spdif kabel og det lyder godt, jeg har ikke prøvet de analoge stik.


Redigeret af neumann - 10-April-2008 kl. 20:21
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnjkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af neumann neumann skrev:

Oprindeligt skrevet af johnjkj johnjkj skrev:

Oprindeligt skrevet af neumann neumann skrev:

 
En underlig ting er at billedet forsvinder når man går ind i epg (det er i venstre hjørne), men hvis man vælger kanalen igen så kommer det frem..

Det er vist fordi den modtager epg signalerne via Discoverykanalen. Derfor skifter den kanal når man bruger epg.



Jooe måske, men den har jo to tunere ... ;)

Ja, det undrer også mig, men det er bare hvad jeg har læst mig frem til.

Hvis I gider læse svensk, er der her en 76 sider lang tråd om boksen:
http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=171163 

Og her er en norsk tråd om, hvordan man opdaterer boksen med nyt software, selvom man kun har tilsluttet et signal til den:
http://avforum.no/forum/satellitt/69244-slik-laster-man-inn- ny-software-cd-hd-pvr-et-signal.html

Ellers må man sige, at der åbentbart er stor forskel på, hvor hurtigt man modtager boksen.

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 21:19
Har fået min. bestilt 2 april.
Ingen problemer med installation, heller ikke dvb-t.
Alt fungerer uden problemer.
Den tidligere tråd med favoritliste er rigtig. Man skal flytte dem over i rigtig rækkefølge.
Ingen problemer med programering over i min Pronto.
Kører via hdmi, og lyden virker ikke på tv2 via dtt hvis lydindstilling står til dolby digital, skal stå på alm sterosignal ud.
Den støjer ikke efter 4 timer i drift.
Rigtigt godt billede fra hd kanalerne på mit Pio lx.
Men der kunne godt have været 1080p signal.
SVP03
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 21:25

Oprindeligt skrevet af O'Brian O'Brian skrev:

Er det rigtigt at den ikke ka modtage fra Astra? = tyske kanaler?

Det kan den vist ikke.

Jeg har dog ikke testet det endnu (har lige modtaget et officielt eksemplar til test på recordere.dk)

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnjkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Jeg har dog ikke testet det endnu (har lige modtaget et officielt eksemplar til test på recordere.dk)

  /Lars

Lars, er det så meningen du vil lave en anmeldelse af den her på recordere.dk på et tidspunkt? Det ville i hvert fald være interessant læsning.

Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnjkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 07:49
Er der nogen af jer, der ved om den har RF-modulator? Jeg bruger nemlig min nuværende Digiality til at sende signalerne via almindeligt antennekabel videre til børneværelserne. Hvis ikke, skal jeg (desværre) også til at købe en RF-modulator.
Til top
MortenR. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenR. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 09:23
Hej SVP03 Hvad betyder det at den ikke støjer efter 4 timers drift? Slukker
blæseren efter 4. timer?
Morten
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 09:59

Oprindeligt skrevet af johnjkj johnjkj skrev:

Lars, er det så meningen du vil lave en anmeldelse af den her på recordere.dk på et tidspunkt? Det ville i hvert fald være interessant læsning.

Ja, der kommer en anmeldelse af den nye Canal Digital HD modtager.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2008 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af MortenR. MortenR. skrev:

Hej SVP03 Hvad betyder det at den ikke støjer efter 4 timers drift? Slukker
blæseren efter 4. timer?
Nej, blæseren kører ikke hurtigere på noget tidspunkt, altså støjer den det samme som da den blev tændt.
Det er ikke noget jeg bemærker, man har jo lyd på når man ser tv.
SVP03
Til top
MortenR. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenR. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 07:48
Okay! Så misforstod jeg bare....
Morten
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 97>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu